منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 845800
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید

جمعه 22 آذر 1392

علیرضا یارعلی، با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین نوع درمان در هر بیماری است، گفت: به دلیل شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا در این فصل باید تلاش کرد تا با روش های ساده پیشگیری از بروز این بیماری جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه میکروب‌ها و ویروس‌های سرماخوردگی مسری و عامل انتقال بیماری هستند، گفت: اگر افراد قبل از اینکه دچار سرماخوردگی شوند، بدن خود را در برابر این بیماری ایمن کنند، می‌توانند به راحتی از بروز آن پیشگیری کنند.

این پزشک طب سنتی با بیان این نکته که اگر افراد دچار سرماخوردگی شدند، برای رفع درد و کاهش تب می‌توانند از جوشانده زنجبیل استفاده کنند، تصریح کرد: زنجبیل داروی گیاهی ضد سرماخوردگی است و با دارا بودن طبیعتی گرم برای برطرف کردن عوارض سرماخوردگی بسیار مفید است.

یارعلی ادامه داد: زنجبیل از گیاه زرد رنگ دارای رگه‌های بنفش با نام علمی Zingiber officinale بدست می‌آید و اگرچه معمولاً از ریشه آن نام برده می‌شود، ولی در اصل قسمت مورد استفاده گیاه"ریزوم"، ساقه متورم شده زیرزمینی آن است.

وی با بیان اینکه دلیل سودمند بودن زنجبیل اجزای تشکیل دهنده اصلی آن است، اذعان کرد: قسمت های مفید زنجبیل شامل نشاسته و اسانسها مانند زینجیبرن که به زنجبیل بوی خاص می دهد، و رزین است.

یارعلی افزود: بیشترین ارزش درمانی زنجبیل به واسطه ترکیبات ادویه های آن یعنی جینجرول‌ها است که طعم تند و سوزاننده این گیاه نوعی خاصیت گرمایی درمانی به آن بخشیده است.

این پزشک طب سنتی با بیان اینکه عصاره های ساخته شده زنجبیل اثر بسیار بهتری دارد و جذب آن سریع تر می باشد، اظهار داشت: زنجبیل را به صورت عصاره، تنتور، انواع کپسول یا روغن آن می توان تهیه و مصرف کرد.

وی زنجبیل را دارای فواید فراوانی برای سلامتی دانست و اظهار کرد: در هنگام کشیدگی عضله، درد معده، بیماری‌های حین مسافرت و همچنین بیماریهای ناشی از سرماخوردگی، تب ناشی از آنفلونزا، گلودرد، گرفتگی‌های ناشی از قاعدگی یا سردرد می توان با مصرف دو قاشق غذاخوری از دم کرده زنجبیل یا چندین ورق از ساقه ریشه دار تازه آن این دردها را درمان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای درمان سرماخوردگی باید زنجبیل را با آب گرم، لیمو و عسل مخلوط و مصرف کرد. 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 20:4



6نکته مهم درکاربا کامپیوتر

چهار شنبه 13 آذر 1392

زمانی که با کامپیوتر کار می کنید و یا در یک شرکت مجبورید در همان موقعیت برای ساعت ها حتی نصف روز بدون فعالیت بنشینید، این نه تنها به شما و چشم شما لطمه می زند، بلکه باعث مشکلات سلامتی دیگر مانند افزایش وزن نیز می شود. با این حال، برای سالم ماندن در محل کار موارد بسیار ساده ای برای حفظ سلامتیتان وجود دارد که باهم مرور می کنیم:

1 - به خود استراحت کوچک بدهید

اگر شغل شما در یک مکان نشستن برای ساعتها است ، استراحت کوچک لازم است. شما می توانید به کافه تریا یا دستشویی بروید و یا فقط در اطراف فضای اداری راه بروید. این به شما یک استراحت از وضعیت بد را می دهد و همچنین یک ورزش خوب برای بدن شما است.

2 - خوردن میوه جات

هنگامی که شما در محل کار هستید بدی کار اینست که واقعا متوجه نیستید که چه مقدار غذا می خورید. پس باید خوردنیهای مناسب در محل کار داشته باشید مثل میوه و سبزیجاتی مثل هویچ و ….

3 - نوشیدن مقدار زیادی آب

نوشیدن مقدار زیادی آب هنگامی که مشغول به کار هستید بسیار مهم است . هنگامی که شما کم تحرک هستید، فکر می کنید تشنه نیستید، اما در هر صورت بدن به آب نیاز دارد .

4 - ورزش های کوچک

می توانید تمرینات کششی کوچک و یا چند حرکت یوگا را انجام دهید اگر در فضای مورد نیاز بتوانید آن را انجام دهید . کشش بدن به شما اجازه استراحت میدهد

5 - زیاد قهوه نخورید

بسیاری از افرادی که زمان زیادی را در محل کار هستند به قهوه معتاد می شوند. آنها این کار را برای داشتن انرژی بیشتر انجام می دهند چون کافئین قهوه موجب بی خوابی می شود . اعتیاد به کافئین می تواند واقعا اعتیاد ناسالم باشد و اگر می خواهید در محل کار سالم باشید، نیاز به کاهش در مصرف کافئین دارید.

6 - استراحت برای دوری ازمانیتور

چشم منعکس کننده وضعیت سلامتی شماست. استراحت کافی و جلوگیری از نگاه کردن به مانیتور خوب است . چشم خود را مالش ندهید

اگر سالم غذا بخورید، استراحت منظم با تمرینات ورزشی در یک فضای محدود کار، داشته باشید سالم خواهید بود . همچنین عصرانه را با توجه به وزن خود کاهش دهید



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:16



مجیدی ودخترش در رستوران

یک شنبه 3 آذر 1392

مجيدي كه پيش از اين قرار بود در برنامه 90 شركت كند به دلايل نامشخصي از اين كار منصرف شد. 

عکس این بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال را در کنار دخترش ببینید.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:29



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com