منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 845541
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




زود بخوابید تا سلامت باشید

جمعه 26 مهر 1392

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد افرادی که رژیم غذایی سالمی دارند و در ساعات مناسبی از شب به استراحت می پردازند کمتر گرفتار بیماریهای مختلف می شوند.

سحرخیز بودن باعث می شود تا مغز بتواند به درستی به عملكرد خود ادامه بدهد، یكی از عوامل اصلی كه سبب می شود افراد با زود از خواب بیدار شدن مشكل نداشته باشند این است كه ساعات كافی در شب استراحت كنند.

بررسی ها نشان می دهد، دانشمندان با انجام تحقیقاتی ۲۰ ساله روی ۱۷۰۰ داوطلب دریافتند افرادی كه شب ها زود می خوابند و صبح ها سرحال و شاداب و زود از خواب بیدار می شوند كم تر دچار امراض و بیماری ها می شوند و بدنی سالم و قوی تری دارند.

افرادی كه صبح ها زود از خواب بیدار می شوند سیستم ایمنی بدنی قوی تری دارند و بدن آنها راحت تر ویروس ها و باكتری ها را در اثر بیماری نابود می كند.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:1



خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن

جمعه 19 مهر 1392

سفیان بن عُیینه : امام سجّاد علیه السّلام به حج رفت . چون احرام بست و بر مركب خویش قرار گرفت ، رنگش زرد شد و به لرزه افتاد و نتوانست لبّیك بگوید . كسى گفت : لبّیك نمى گویى؟ 

فرمود : مى ترسم خداوند در پاسخ من بگوید : لا لبّیك و لا سعدیك! و چون لبّیك گفت، بیهوش شد و از مركبش افتاد . این حالت همچنان به او دست مى داد، تا آن كه حجش را به پایان برد .

 مالك بن انس : سالى با امام صادق علیه السّلام به حج رفتم . هنگام احرام ، چون بر مركبش قرار گرفت : هرچه مى خواست لبّیك بگوید ، صدایش در گلو مى شكست و نزدیك بود كه از مركبش بیفتد.

عرض كردم : اى پسر پیامبر! بگو ، ناچار باید لبّیك بگویى . فرمود : اى پسر ابو عامر! چگونه جرأت كنم و بگویم «لبّیك اللّهمّ لبّیك» ، در حالى كه بیم دارم خداى متعال به من بگوید : «لا لبّیك و لا سعدیك!»؟



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 20:28



بنر کلوب

پنج شنبه 11 مهر 1392

کلوب عشق مثبت

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:21



علت ریشه‌های پوست اطراف ناخن‌ها چیست؟

پنج شنبه 11 مهر 1392

دکتر لاجوردی متخصص پوست و مو گفت: ریشه ریشه شدن پوست اطراف ناخن‌هارا در اصطلاح (Hangnel) می‌گویند. اتفاقی است که به علت ضربه‌های مکرر به دست در اثر استفاده زیاد از دستان، کسانی‌که کارهای منزل را انجام می‌دهند مانند خانم‌های خانه‌دار، یا مشاغلی چون آرایشگری، آشپزی یا شغل‌هایی که دست در معرض شست‌وشوی زیاد باشد دیده می‌شود که پوست دچار خشکی شده و در نتیجه ریش‌ریش می‌شود.

وی افزود: به طور معمول بیماری‌های خونی و کمبود ویتامین یا کلسیم علتی برای ایجاد این عارضه نیست و در هر طیف سنی (کودک و نوجوان) افرادی‌که پوست خشک دارند یا شست‌وشوی مکرر انجام می‌دهند دیده می‌شود.

این متخصص پوست درباره درمان این عارضه افزود: افراد مبتلا از دست کاری و کندن ریشه‌های کنار ناخن‌هایشان خودداری کنند چون محلی برای ورود عفونت شده و ممکن است (paronishia) یا التهاب عفونت اطراف ناخن اتفاق بیافتد. شست‌وشو را محدود کرده و از شوینده‌های ملایم و بدون ph اسیدی بالا استفاده کنند بعد از شستن حتما دست‌ها را خشک و از مرطوب کننده پوست استفاده کنند.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 10:18



بهترین گوشی های هوشمند دنیا

جمعه 5 مهر 1392

در این گزارش به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار می‌پردازیم.


گوشی Xperia Z1 دارای دورربین 20/7 مگاپیکسلی است که وضوح تصویر عکس به ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل می‌رسد. از سوی دیگر می‌توان تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کرد. همچنین هنگام فیلمبرداری قابلیت لرزشگیر باعث می‌شود که تصاویر با کیفیتی گرفته شود و می‌توان کیفیت تصاویر را هنگام فیلمبرداری به شکل دستی تنظیم کرد.
 
 
از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به زوم لمسی، تشخیص صورت و امکان عکسبرداری پانوراما اشاره کرد.
 
دوربین ثانویه هم دو مگاپیکسلی است و می‌توان با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با استفاده از این دوربین فیلمبرداری کرد.
 
دوربین اصلی این گوشی دارای لنز G Lens است که ابزارهای زیادی را برای تنظیم دوربین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 

Galaxy S4 یکی از بهترین گوشی‌های دوربین‌دار دنیاست. دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴۱۲۸×۳۰۹۶ پیکسل ثبت کند.
 
 
دوربین از دو فلش LED برخوردار است و می‌توان همزمان با آن ویدیو با کیفیت HD و عکس گرفت. دوربین این گوشی همچنین قابلیت تشخیص صورت و لبخند را دارد و از لرزشگیر برخوردار است.
امکان فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و نیز استفاده از دو دوربین برای فیلمبرداری همزمان از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.
 
دوربین ثانویه هم در گوشی Galaxy S4 دو مگاپیکسلی است و امکان ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.
 
البته نمایشگر پنج اینچی با وضوح Super AMOLED و دو پردازنده چهار هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 در کیفیت این گوشی بی‌تاثیر نیست.
 

Galaxy S4 Zoom اساسا به نظر می‌رسد که دوربین است تا یک گوشی. طراحی این گوشی با سایر گوشی‌های هوشمند متفاوت است. در بخش پشتی آن لنز قرار گرفته که قابلیت باز شدن دارد.
دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و از فلش زنون بهره می‌برد و اندازه حسگر آن 1/2 اینچ است. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به زوم لمسی، امکان تشخیص صورت و لبخند، زوم ۱۰ برابر و عکاسی پانوراما اشاره کرد.
 
 
امکان ضبط ویدیو با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در این گوشی وجود دارد و دوربین ثانویه 1/9 مگاپیکسلی است.
 
صفحه نمایش این گوشی 4/3 اینچی است، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و 1/5 گیگابایت RAM دارد و از پردازنده دوهسته‌ای1/5 گیگاهرتزی بهره می‌برد.
 

اما Lumia 1020 نخستین گوشی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون است.
 
این گوشی به لنز کارل زایس مجهز شده و از تثبیت کننده نوری، زوم دستی و خودکار، فلش زنون و LED بهره می‌برد.
 
 
از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی می‌توان به پشتیبانی از فناوری PureView، قابلیت تشخیص صورت و امکان ضبط ویدیو با دو دوربین به شکل همزمان اشاره کرد.
 
با دوربین این گوشی می‌توان تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کرد، همچنین می‌توان در حین فیلمبرداری چهار برابر زوم کرد بدون اینکه از کیفیت فیلم کاسته شود.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 4/5 اینچی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز فون اشاره کرد.


نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:8



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com