منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 1092
بازدید ماه : 1287
بازدید کل : 846823
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




راههای مبارزه با کاهش نیش حشرات

شنبه 26 شهريور 1390

 اگر از خودتان پرسیده‌اید که چرا طبیعت این خون آشام‌های مزاحم را در خود پرورش می‌دهد باید بدانید که همین طبیعت راه‌های مقابله با آنان را نیز درخود دارد.

پایگاه اینترنتی کامن سنس در مقاله جدیدی این ترفندهای طبیعی برای مقابله با کاهش خارش محل نیش حشرات را توضیح داده است که عبارتند از:

-‌ پس از نیش زدن پشه به محضی که توانستید روی محل گزیدگی را سرکه سیب بمالید. اگر گزیدگی در بیشتر قسمت‌های بدن شما ایجاد شده می‌توانید داخل وان حمام را از آب گرم پرکنید و داخل آن دو تا سه فنجان سرکه سیب بریزید و درون وان مدتی قرار بگیرید.

-‌ می‌توانید قسمت داخلی پوست موز را روی محل نیش پشه قرار دهید تا به سرعت خارش پوست متوقف  شود.

-‌ برای بهبود گزیدگی‌های بزرگ که موجب تورم و خارش شدید پوست مثل کهیر می‌شوند خمیری از جوش شیرین و آب تهیه کنید و سپس این خمیر را به آرامی روی محل گزیدگی قرار دهید.

- قراردادن یک برش تازه از پیاز روی محل گزیدگی به مدت چند دقیقه می‌تواند خارش پوست را برطرف کند البته پس از بهبودی پوست خود را آب بکشید.

- گاهی اوقات خمیر دندان با طعم نعناع هم می‌تواند مفید باشد و قرارداد آن روی محل گزیدگی تورم و خارش محل گزیدگی را کاهش دهد.

- اگر در اثر گزیدگی یا خارش زیاد پوست شما خراشیده شده مقدار کمی لیمو یا آب لیمو را روی محل خراشیدگی قرار دهید تا زخم ایجاد شده بهبود یابد و عفونت نکند. شاید این کار اندکی موجب سوزش شود اما تاثیر مفیدی دارد.

 



:: برچسب‌ها: علمی", ,

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:14



تست شخصیت شناسی ( بخونید حتما )

چهار شنبه 23 شهريور 1390

 اینم یه تست جالب و جدید شخصیت شناسی که برای من و برخی از دوستانم که امتحان کردیم خیلی جالب درست از آب دراومد برای شما چطور؟

 

 


با خواندن اولین تست و انتخاب گزینه مناسب به سوالی که هر گزینه مشخص کرده بروید و به آن سوال جواب دهید

 

...بقیه در ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: شخصیت شناسی", ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 18:45



16 واقعیت غیر معمول بدن (جالب و خواندنی)

جمعه 18 شهريور 1390

 شما چقدر در مورد بدن خود می دانید ؟ در این مطلب با 16 واقعیت غیرمعمول در مورد بدنتان روبرو خواهید شد . مواردی که به نظرم کمتر به آنها اشاره شده است

 

 

حتما در ادامه مطلب بخونیدش

 



:: برچسب‌ها: علمی", ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:1



کوروش کبیر

سه شنبه 15 شهريور 1390

 زمانی کزروس به کورش بزرگ گفت: چرا از غنیمت های جنگی چیزی را برای خود بر نمی داری و همه را به سربازانت می بخشی؟

کورش گفت اگر غنیمت های جنگی را نمی بخشیدیم الان دارایی من چقدر بود؟
گزروس عددی را با معیار آن زمان گفت؛ سپس کورش یکی از سربازانش را صدا زد و گفت برو به مردم بگو کورش برای امری به مقداری پول و طلا نیاز دارد.
سرباز در بین مردم جار زد و سخن کورش را به گوششان رسانید. مردم هرچه در توان داشتند برای کورش فرستادند.
وقتی که مال های گرد آوری شده را حساب کردند، از آنچه کزروس انتظار داشت بسیار بیشتر بود!
کورش رو به کزروس کرد و گفت: ثروت من اینجاست. اگر آنها را پیش خود نگه داشته بودم، همیشه باید نگران آنها بودم. زمانی که ثروت در اختیار توست و مردم از آن بی بهره اند مثل این می ماند که تو نگهبان پولهایی که مبادا کسی آن را ببرد و بخششی که پاداشش اعتماد است بزرگترین گنج هاست.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:43



داستانی پند آموز و زیبا ( خواندنی )

جمعه 11 شهريور 1390

 از فكر و خیال كه فارغ شد، زود از جا برخاست. ترسید كه وقت نماز دیر شده باشد. لب جوی نشست تا آبی به سر و صورت خسته خود بزند كه سیب سرخ و درشتی از دورترها نظرش را جلب كرد: ...عجب سیبی! ...چقدر هم درشت! ...چقدر قشنگ و زیبا!


سیب را كه گرفت، با شگفتی و خوشحالی نگاهش كرد. اول دلش نیامد بخورد. اما مدت‌ها بود كه سیب نخورده بود. یك لحظه هوس شدیدی نمود و در یك آن، شروع به خوردن كرد. سیب كه تمام شد، ناگهان فكر عجیبی در ذهنش لانه كرد و شروع به ملامت خود نمود:

«
ای وای! این چه كاری بود كردی محمد؟! این بود نتیجه چندین سال طلبگی‌ات؟! ای دل غافل!... خدایا ببخش!... خدا می‌بخشد، ولی صاحب سیب چطور؟ امان از حق‌الناس

بقیه در ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: داستان پند آموز", ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 9:40



هک نشوید !!!

سه شنبه 8 شهريور 1390

 10 توصیه ی مهم امنیتی از مشهورترین هکر جهان

 


وی كه نام مستعار
hacker poster boy را برای خودش انتخاب كرده بود، توسط وزارت دادگستری آمریكا به عنوان یكی از مهم‌ترین و تحت تعقیب ترین جنایتكاران رایانه ای تاریخ آمریكا معرفی شد. هك های او حتی موضوع دو فیلم سینمایی هم بوده است: Freedom Downtime و Takedown

میتنیك هك كردن را با سوءاستفاده از سیستم كارتی اتوبوس های لس آنجلس آغاز كرد تا به رایگان سوار اتوبوس شود. در ادامه به استراق سمع تلفنی پرداخت و سپس به سراغ شبكه های رایانه ای دیجیتال و سرقت از نرم افزارها رفت. وی دو سال و نیم از عمرش را صرف هك كردن رایانه ها، سرقت اسرار تجاری شركت ها و افراد، ایجاد اختلال در شبكه های تلفنی و نفوذ به سیستم ملی هشدار دفاعی در آمریكا نمود. او حتی از هك كردن رایانه های هكرهای همكارش نیز ابایی نداشت.


وی پس از 5 سال زندان كه هشت ماهش را در انفرادی گذراند به فرد مفیدی برای جامعه مبدل شده و به عنوان مشاور امنیتی، نویسنده و سخنران در حال فعالیت است.

حفاظت از خود در محیط اینترنت كار بسیار پرچالشی است. اینترنت یك محیط جهانی است كه اشخاصی بی پروا از آن سوی كره زمین قادر به شناسایی نقاط ضعف رایانه شما و سوءاستفاده از آن هستند. آنها می توانند از این نقاط ضعف برای كنترل دسترسی به حساس ترین اسرار شما سواستفاده كنند.

آنها حتی می توانند از رایانه شما برای ذخیره سازی اطلاعات به سرقت رفته كارت های اعتباری یا انواع محتویات نامناسب استفاده كنند. آنها می توانند به كاربران بی پناه خانگی یا صاحبان مشاغل حمله كنند.

در این بخش از گزارش، 10 اقدام مهم و اساسی كه برای حفاظت از اطلاعات و منابع رایانه‌ای در برابركاربران بد دنیای سایبر باید انجام شود، از قول این هكر سابق به اطلاع می رسانیم.
 


*- نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم تهیه كنید

از همه اطلاعات خود نسخه پشتیبان یا بك آپ تهیه كنید. شما در برابر حملات مصون نیستید. سرقت و از دست رفتن اطلاعات برای شما هم ممكن است اتفاق بیفتد. یك كرم یا تروجان نفوذی برای از بین بردن همه اطلاعات شما كافیست.

*- انتخاب كلمه عبور مناسب را سرسری نگیرید

كلمات عبوری انتخاب كنید كه معقول و منطقی بوده و حدس زدن آنها دشوار باشد. چند عدد را پشت سرهم ردیف نكنید. همیشه كلمات عبور پیش فرض را تغییر دهید.
 

*- نرم افزار آنتی ویروس فراموش نشود

از نرم افزارهای ضدویروس مشهور و معتبر استفاده كنید و همیشه آنها را به روز كنید.

*- سیستم عامل رایانه را بروز نگه دارید

سیستم عامل خود را به طور مرتب به روز كرده و تمامی وصله های امنیتی عرضه شده توسط شركت طراح هر سیستم عامل را بارگذاری و نصب كنید.

*- مراقب نرم‌افزارهای ضعیف امنیتی باشید

حتی الامكان از استفاده از نرم افزارهای ضعیف و در معرض حمله خودداری كرده و قابلیت های خودكار نامطمئن آنها به خصوص در نرم افزارهای ایمیل را از كار بیندازید.


*- رمزگذاری اطلاعات

از نرم افزارهای رمزگذاری اطلاعات مانند
PGP در زمان ارسال ایمیل استفاده كنید. از این نرم افزار می توانید برای حفاظت از كل هارد دیسك خود نیز استفاده كنید.

*- نصب نرم‌افزارهای شناسایی عوامل نفوذی را فراموش نكنید

حتما نرم افزاری برای شناسایی نرم افزارهای مخرب جاسوس برای روی رایانه تان نصب كنید. حتی بهتر است چندین نرم افزار برای این كار نصب كنید. برنامه های سازگار با دیگر نرم افزارهای مشابه مانند
SpyCop انتخاب های ایده آلی هستند.

*- به دور رایانه خود دیوار آتشین بكشید

از دیوار آتش یا
firewall شخصی استفاده كنید. پیكربندی فایروال خود را به دقت انجام دهید تا از نفوذ به رایانه شما جلوگیری شود. این فایروال ها همچنین مانع وارد آمدن خسارت به شبكه ها وسایت هایی كه به آنها متصل هستید، شده و قادر به تشخیص ماهیت برنامه هایی هستند كه تلاش می كنند به شبكه اینترنت متصل شوند.


*- حذف برنامه‌های دسترسی از راه دور

امكاناتی را بر روی رایانه به آنها احتیاج ندارید از كار بیندازید. به خصوص برنامه های كاربردی كه دسترسی به رایانه شما را از راه دور ممكن می كنند (مانند
Remote Desktop، RealVNC و NetBIOS) را حذف یا به اصطلاح disable كنید.

*- از امنیت شبكه‌های رایانه‌ای اطمینان حاصل كنید

در جهت ایمن سازی شبكه های رایانه ای و به خصوص شبكه های بی سیم بكوشید. شبكه های وای - فای خانگی را با كلمه عبوری با حداقل 20 كاراكتر ایمن كنید. پیكربندی اتصال لپ تاپ خود به شبكه را به گونه ای انجام دهید كه برقراری ارتباط تنها در حالت
Infrastructure اتفاق بیفتد.

هكرها روز به روز به روش های پیچیده تری برای سرقت اطلاعات كاربران روی می آورند، ولی شما با رعایت همین نكات ساده، آسیب پذیری سیستم های رایانه‌ای خود را به حداقل خواهید رساند

منبع:آی سی پورتال

 



:: برچسب‌ها: هک", ,

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:4



یک داستان آموزنده

جمعه 4 شهريور 1390

 داستان کوتاه

 

فرشته بیکار

 

 

 

روزی مردی خواب عجیبی دید، او دید که پیش فرشته‌هاست و به کارهای آنها نگاه می‌کند، هنگام ورود، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه‌هایی را که توسط پیک‌ها از زمین می‌رسند، باز می‌کنند، و آنها را داخل جعبه می‌گذارند. مرد از فرشته‌ای پرسید، شما چکار می‌کنید؟

فرشته در حالی که داشت نامه‌ای را باز می‌کرد، گفت: این جا بخش دریافت است و ما دعاها و تقاضاهای مردم از خداوند را تحویل می‌گیریم. مرد کمی‌ جلوتر رفت، باز تعدادی از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت می‌گذارند و آنها را توسط پیک‌هایی به زمین می‌فرستند

مرد پرسید: شماها چکار می‌کنید؟ یکی از فرشتگان با عجله گفت: این جا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت‌های خداوندی را برای بندگان می‌فرستیم

مرد کمی‌جلوتر رفت و دید یک فرشته‌ای بی کار نشسته است مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چرا بی کارید؟

فرشته جواب داد: این جا بخش تصدیق جواب است. مردمی‌که دعاهایشان مستجاب شده، باید جواب بفرستند، ولی فقط عده بسیار کمی‌جواب می‌دهند. مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه می‌توانند جواب بفرستند؟ فرشته پاسخ داد: بسیار ساده فقط کافیست بگویند “خدایا شکر



:: برچسب‌ها: داستان", ,

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:45



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com