منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 971
بازدید هفته : 1035
بازدید ماه : 1230
بازدید کل : 846766
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




دعوت

پنج شنبه 23 تير 1390

 سلام دوستان

 

امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه

 

 


 

من به دلیل مشغله ی زیاد نمیتونم زیاد آپ کنم و به یک نویسنده نیاز دارم. اگر مایل به همکاری هستید لطفا به من پیام خصوصی بدید. 

فقط سریع لطفا

 

پیشاپیش از کمکتون ممنونم



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:10



تاثیر نوشیدن شیر در صبحانه ( علمی )

سه شنبه 21 تير 1390

 نوشیدن شیرهنگام صبح، مصرف ناهار را كاهش می‌دهد

 


نتایج یك پژوهش جدید نشان می‌دهد كه نوشیدن شیر بدون چربی به جای آب میوه در وعده غذایی صبحانه باعث می‌شود احساس سیری بیشتری داشته باشید و كمتر ناهار بخورید.

‌در این پژوهش جدید محققان استرالیایی دریافته‌اند كه نوشیدن شیر بدون چربی به هنگام صبح كمك به افزایش احساس سیری می‌كند و در نتیجه مقدار مصرف كالری در وعده غذایی بعدی را كاهش می‌دهد. در صورتی كه با نوشیدن آب میوه به هنگام صبحانه این اتفاق تقریبا نمی‌افتد.

تحقیقات نشان داده است: افرادی كه شیر می‌نوشند مقدار كالری مصرفی آنها در هنگام ناهار حدود 9 درصد كاهش می‌یابد یا به عبارتی 50 كالری كمتر غذا می‌خورند. در این پژوهش 34 زن و مرد سالم اما دچار اضافه وزن در دو جلسه آزمایشی حضور پیدا كردند. در یك آزمایش این افراد هنگام صبحانه 20 اونس شیر بدون چربی نوشیدند و در آزمایش دیگر همین گروه هنگام صبحانه به همین مقدار آب میوه مصرف كردند. هر دو نوشیدنی حدود 250 كالری انرژی برای وعده غذایی صبحانه به بدن وارد كردند.

محققان دریافتند: زمانی كه این افراد شیر نوشیده بودند از فاصله صبحانه تا ناهار احساس سیری بیشتری داشتند و هنگام ناهار كالری كمتری مصرف كردند. شرح این پژوهش در مجله آمریكایی «تغذیه كلینیكی» منتشر شده است.



:: برچسب‌ها: علمی,

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:52



عقاید اشتباهی که ما به غلط شنیده ایم ( بخوانید )

دو شنبه 20 تير 1390

 

می‌خواهيم چند نمونه از اين عقايد بی‌اساس را با هم مرور کنيم تا روايت صحيح آنها را بدانيم و به درستی، به فرزندان‌ خودمان نيز بياموزيم

 

حتما شنيده‌ايد که می‌گويند استرس، موها را سفيد می‌کند يا لکه‌های سفيد زير ناخن به دليل کمبود کلسيم است يا اينکه اگر روغن روی محل سوختگی بماليد، درد آن را تسکين می‌‌دهد. بيشتر ما از قديمی‌ها چيزهايی را شنيده‌ايم و آن را نسل به نسل به فرزندان‌مان ياد می‌دهيم اما خيلی از آنها چندان درست نيستند و پايه و اساس علمی ندارند. می‌خواهيم چند نمونه از اين عقايد بی‌اساس را با هم مرور کنيم تا روايت صحيح آنها را بدانيم و به درستی، به فرزندان‌ خودمان نيز بياموزيم...

1 استرس موها را سفيد می‌کند؟

شايد شما همه کسانی را در نزديکی خود ديده باشيد که يک شبه موهایشان در پی يک استرس شديد سفيد شده است. نمیخواهم بگويم اشتباه کرده‌ايد، بهتر است بگويم کمی اغراق می‌کنيد چون از نظر علمی چنين موضوعی غيرممکن است. امکان ندارد مويی که رشد کرده، ناگهان پيگمنت‌های رنگی خود را از دست بدهد و يک دفعه تمام موها سفيد شود. شايد در عرض چند ماه که موها رشد می‌کنند و موهای قبلی می‌ريزند، چنين اتفاقی نمايان شود اما مطمئن باشيد امکان ندارد که بخوابيد و صبح موهای‌تان از شدت غم و غصه سفيد شده باشد. استرس می‌تواند يک شبه سبب بروز اختلال در هورمون‌هاي بدن شده و ريزش مو را تسريع کند و از آنجا که موهای سفيد در برابر ريزش مقاوم‌ترند، موهای مشکی‌تر ريخته و تنها موهای سفيد باقی بمانند. شايد به همين دليل است که قديمی‌ها فکر می‌کردند موهای انسان در اثر استرس يک شبه سفيد می‌شود.

 

2 سفيدی‌ زير ناخن‌ها به دليل کمبود کلسيم است؟

شايد زير ناخن‌های شما هم اين لکه‌های سفيد پديدار شده و به مرور با بلند شدن ناخن محو شده باشد. اين اتفاق معمولا در کودکی رخ میدهد و وقتی بچه‌ها از مادران‌شان علت را جويا می‌شوند، مادرها می‌گويند چون شير به اندازه کافی نمی‌خوری دچار کمبود کلسيم شده‌ای! اما اين موضوع اصلا درست نيست و کلسيم ارتباطی به لکه‌های سفيد زير ناخن ندارد. حقيقت اين است که ناخن نيز مانند هر اندام و عضو ديگری می‌‌تواند دچار بيماری شود. حتی گفته می‌شود ناراحتی‌های قلبی‌ريوی نيز روی ناخن‌ها اثر گذاشته و سبب بروز تغيير شکل يا عيوبی در‌ آنها می‌شود. اما برگرديم به موضوع لکه‌های سفيد زير ناخن، ناخن‌ها از لايه‌هايی از کراتين که روی هم قرار گرفته تشکيل شده‌اند. گاهی اين لايه‌ها درست روی هم قرار نمی‌گيرند و آن نقطه حالت متفاوتی با ديگر نقاط پيدا می‌کند. انگار که حباب هوا در آن قرار گرفته است. هيچ مشکلی در ميان نيست. تنها کافی است صبر کنيد تا ناخن بلند شده و آن را کوتاه کنيد.

 

3 آنتي‌بيوتيک‌ها خواب‌آورند؟

وقتی گلودرد می‌گيريد و به پزشک مراجعه می‌کنيد، برايتان آنتي‌بيوتيک تجويز می‌شود. مصرف آنتي‌بيوتيک سبب می‌شود احساس خواب‌آلودگی و خستگی شديدی کنيد اما اشتباه نکنيد. اين آنتی‌بيوتيک نيست که شما را خسته و کسل می‌کند. برعکس آنتی‌بيوتيک‌ها به بدن شما کمک می‌کنند تا با ميکروب‌ها بجنگد و در نتيجه بدن کمی آسوده‌تر شود. آنچه شما را خسته و خواب‌آلوده می‌کند، بيماری است. انرژی است که سيستم ايمنی شما برای مقابله با ميکروب‌ها آن را از دست داده است.

 

4 روی سوختگی بايد روغن ماليد يا خميردندان؟

اگر آدم بی‌احتياطی هستيد و مدام دست‌تان را با اتو يا ماهی‌تابه می‌سوزانيد، شايد شنيده باشيد که می‌گويند گذاشتن کره روی جای سوختگی سوزش آن را برطرف می‌کند. برخلاف آنچه مادر يا مادربزرگ‌تان گفته اين کار اصلا درست نيست. کره يا هر روغن ديگریي بر سوختگی اثری نمی‌گذارد و اگر احساس سوزش کمی آرام می‌شود به خاطر خنکی است نه روغن. جالب است بدانيد گذاشتن روغن روی سوختگی‌های شديد يا شيميايی بسيار خطرناک است. روغن، سيب‌زمينی و خميردندان هيچ يک برای سوختگی مناسب نيست. مثلا خميردندان حاوی ترکيبات سايشی است که می‌تواند سبب تشديد سوختگی شود. تنها دارويی که ما به شما توصيه می‌کنيم، آب سرد است. کافيی است وقتی دست‌تان سوخت، چند دقيقه‌ای آن را زير آب خنک بگيريد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:36



شخصیت شناسی با دندان ( دقیق و علمی )

پنج شنبه 16 تير 1390

 دندان های مرتب،منظم و ریز: 


تداعی کننده یک چهره مهربان، ساده، قانع و با گذشت است. عواطف و احساسات قوی و مهربانی در لبخند آن ها کاملا نمایان است. چهره ای آرام و دلسوز دارند. به آینده امیدوارند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند. 

وقتی دندان های پیشین (سانترال) بزرگ تر هستند:

 
نشان دهنده فردی ماجراجو، شلوغ، پر احساس، در عین حال دقیق، منظم، مقتدر، جسور، جاه طلب و کنجکاو که قبل از انجام هر کاری بارها و بارها جوانب کار را می سنجد به گونه ای که گاهی اوقات خود نیز خسته می شود. از روابط اجتماعی قوی و مناسبی برخوردار است. 

دندان های نامرتب: 

بیان کننده شخصیتی خجالتی و کمرو اما مصمم و قاطع که به مسایل پیرامون خود نگاهی عمیق دارد. ترجیح می دهد افکار جدیدی در خانواده پایه گذاری کند. زیاد اهل مسافرت نیست. به دوستی های ماندگار نیز پایبندی ندارد، ولی پشتکار زیادی دارد. شدیدا خواهان تنوع و جاه طلب است.

 
دندان های مرتب اما با فاصله:

 
فرد قابل اعتماد و پشتیبانی قوی برای اعضای خانواده، دقیق، نکته سنج و دارای قدرت تحمل بالا است. بیشتر مواقع برای حل مشکلات ترجیح می دهد به تنهایی مسایل خود را حل کند. خیلی اهل ریسک نیست. ترجیح می دهد آهسته و پیوسته حرکت کند. با این حال پشتکار و مداومت است که همواره او را به جلو می برد. احساس مسئولیت قوی و عجیب نسبت به خانواده و دوستان و آشنایان و همکاران و حتی همسایه ها، از او موجودی صبور و مهربان می سازد. به خوبی می تواند سخنرانی کند، بحث و استدلال کند و دیگران را متقاعد



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 21:52



یک داستان آموزنده

دو شنبه 6 تير 1390

 پیری برای جمعی سخن میراند. 


لطیفه ای برای حضار تعریف کرد همه دیوانه وار خندیدند. 

بعد از لحظه ای او دوباره همان لطیفه را گفت و تعداد کمتری از حضار خندیدند. 

او مجدد لطیفه را تکرار کرد تا اینکه دیگر کسی در جمعیت به آن لطیفه نخندید. 

گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید 

او لبخندی زد و گفت: 

وقتی که نمیتوانید بارها و بارها به لطیفه ای یکسان بخندید، 

پس چرا بارها و بارها به گریه و افسوس خوردن در مورد مسئله ای مشابه ادامه میدهید؟ 

گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 18:9



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com