منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1309
بازدید کل : 846845
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت

شنبه 1 تير 1389

 سلام دوستان عزیز

شما عزیزان میتونید از طریق لینک زیر پیامکهای انبوه ارسال کنید.بدون هیچ هزینه ای برای ساخت پنل!!

شما فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید و در این ایام 1000 پیامک رو به قیمت 8900 تومان بخرید!!یک قیمت استثنایی!!

اینم لینکش:

 

http://www.Qsms.ir/smsmember.asp?refid=16394


 

 

 

 

 

 

 

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 19:20



چجوری ذهن همسرمون رو بخونیم؟؟؟؟

30 تير 1389

 

 

بعضی اوقات ما از حرفهای فرد مورد نظرمان متوجه چیزی نمی شویم . پس ، ما باید برای متوجه شدن منظور و نیات دیگران چکار کنیم؟ قبل از اینکه به حرفهای آن فرد گوش کنید باید به زبان بدن (وضعیت و حرکات) وی توجه کنیم.

معمولا ما در اغلب اوقات از حالت ، وضعیت ، حرکات و تن صدای طرف مقابل مان می توانیم افکار وی را بخوانیم. اما بعضی اوقات ما از حرفهای فرد مورد نظرمان متوجه چیزی نمی شویم . پس ، ما باید برای متوجه شدن منظور و نیات دیگران چکار کنیم؟ قبل از اینکه به حرفهای آن فرد گوش کنید باید به زبان بدن (وضعیت و حرکات) وی توجه کنیم.

زمانیکه برای اولین بار وی را ملاقات می کنید
اولین چیزی که در برخورد اول باید به آن دقت کنید ، نگاه و چشمان اوست. اگر به صورت مستقیم به شما نگاه می کند ، لبخند می زند ، و مجذوب حرفها و چشمان شما شده ، علامت خوبی است. شما به طرز خاصی توجه او را به خود جلب کرده اید.

آیا او مرا به بازی گرفته است؟
در یک جلسه خواستگاری یا ملاقات اولیه ، اگر مردی به شما به طور کافی نگاه نمی کند ، به حرفهای شما گوش نمی دهد یا مدام به اطراف نگاه می کند بدانید که این علامت خوبی نیست.اما اگر او با دقت به حرفهای شما گوش می دهد ، تماس چشمی با شما برقرار کرده است یعنی مستقیم به شما نگاه می کند ، او مردی است که شما می توانید با وی ارتباط درستی برقرار کنید.
آیا او عاشق من است؟
بیشتر مردان سعی می کنند به نامزد یا همسرشان وانمود کنند دخترها و زنان دیگر به چشم آنها مثل خواهر یا دوستان عادی است. اما اگر می خواهید متوجه جواب سئوال تان شوید ببینید زمانیکه با هم بیرون می روید، وی با شما چگونه رفتار می کند. اگر زمانیکه با شماست چشمانش به سمت دخترها و زنان دیگر می چرخد ولی با زبان خود چیز دیگری می گوید شما به زبان بدن وی اعتماد کنید. شاید او با شما مودبانه رفتار کند اما با این رفتار نشان می دهد که برای شما احترامی قائل نیست.
زمانیکه با وی صحبت می کنید
زمانیکه شما نیاز دارید که با نامزد یا همسرتان صحبت کنید ، در حین مکالمه دقت کنید و ببینید او واقعا به شما گوش می دهد یا خیر ؛ از مشاهده زبان بدن وی ، می توانید به نتیجه برسید. اگر چشمان او به اطراف می چرخد ، یا دست و پاهایش را مدام تكان می دهد ، اینها علائمی است که نشان می دهد او به صحبتهای شما گوش نمی کند.شاید او به زبان بگوید:" بله" ،‌اما زبان بدنش چیز دیگری می گوید ؛ سپس مسیر صحبت را عوض کنید او را به یک پیاده روی دعوت کنید ، دست به سینه می نشیند ،پاهایش را می بندد؛ (یعنی تمایلی به بیرون آمدن ندارد) ؛ زبان بدن براحتی به شما نشان می دهد که افکار او در چه وضعیتی قرار دارد.
تصمیم گیری
شما برای قضاوت در مهمترین لحظات زندگی تان می توانید با کمک گرفتن از زبان بدن به راحتی متوجه افکار و عقاید طرف مقابل تان شوید. اگر زمانیکه همسرتان با شما صحبت می کند ، دست به سینه می ایستد ، صدایش نمی لرزد ، و مستقیما به چشمان شما نگاه می کند ، بازوهای شما را گرفته است علامت بسیار خوبی است و در این مواقع می توانید به طرف مقابل تان اعتماد کنید. اما برعکس آن نیز وجود دارد ، اگر وی در حین صحبت با شما شانه هایش افتاده ، مدام به اطراف می چرخد ، و از نگاه کردن به چشمان شما طفره می رود ، یا خود او از حرفهایش اطمینان کافی ندارد ، یا از ترس اینکه رد شود متوسل به دروغ شده ؛ که البته این رفتار نشانه خوبی نیست.




نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:23



حسود هرگز نیاسود!!!!!

24 تير 1389

 

حسود هرگز نیاسود ...یا عاشق؟

عشق به بهترین وجه می‌تواند با گرمی محبت و نه با شدت درد اندازه‌گیری شود.

الهه‌ عشق یك نیش دارد كه سم آن می‌تواند شور عشق را لكه دار كند. آن نیش، گزش كوچك حسادت است كه به‌نظر می‌رسد حتی شیرین‌ترین عشق‌ها را نیز همراهی می‌كند. این نیش اگر خیلی خفیف باشد، حتی می‌تواند باعث پیشرفت عشق شود و حركت سریع زوجین از امنیت به یك رابطه زناشویی جذاب‌تر شود. اما در هر حال، حسادت اگر از كنترل خارج شود می‌تواند سلامت روان و سلامت ازدواج شما را به مخاطره بیندازد. كجا و چگونه باید خط قرمزی بر این نیش عشق كشید؟

● خودتان را با ۴ موقعیت زیر مواجه كنید و اوضاعتان را بسنجید:

▪ من و شوهرم، ۲۰ سال است كه ازدواج كرده‌ایم ولی اگر هنوز به‌نظر برسد كه یكی از ما با شخص دیگری مثلا‌ كمی گرم گرفته است، احساس حسادت و غیرت می‌كنیم. به‌نظرم احساس خوبی است و تعجب می‌كنم وقتی زوج‌هایی را می‌بینم كه می‌گویند در این جور مواقع حسود نیستند. البته ممكن است معنی آن این باشد كه به یكدیگر اعتماد دارند ولی آیا نمی‌تواند به این معنی هم باشد كه برایشان اهمیت ندارد؟

احساس گاهگاهی مالكیت می‌تواند یادآور این موضوع باشد كه همسران چقدر به یكدیگر اهمیت می‌دهند و همدیگر را دوست دارند، ولی در مورد آنهایی‌كه به ندرت حسود می‌شوند نباید به سرعت قضاوت كرد.

ممكن است فقدان این احساس به این معنا باشد كه ازدواج نابود شده و زن و شوهر نسبت به یكدیگر بی‌تفاوت شده‌‌‌اند، ولی برخی از زوجین حسادت را آنقدر دردناك و آزار دهنده می‌یابند كه موانع بسیار قدرتمندی را در برابر آن می‌سازند. به یاد داشته باشید كه حسادت نشانه‌ای بر این است كه شما احساس تهدید می‌كنید و نه الزاما عشق.

عشق به بهترین وجه می‌تواند با گرمی محبت و نه با شدت درد اندازه‌گیری شود.تعالی عشق بر اساس محبت و اعتماد است، نه بر اساس حسادت و خود خواهی.

▪ شوهرم حلقه ازدواجش را گم كرده است و دوست ندارد حلقه دیگری به‌جای آن بخرد. وقتی هم كه در مورد آن با او صحبت می‌كنم،‌ ناراحت می‌شود و بحث را عوض می‌كند. این مورد مرا نگران می‌كند كه مبادا تغییری در روابط بوجود آمده باشد و اینكه ازدواجمان در خطر باشد. آیا ممكن است مشكلی وجود داشته باشد؟

این مورد می‌تواند گول‌زننده باشد. افراد در تضادهای احساسی، گاهی مشكل خود را بطور ناخودآگاه اعلام می‌كنند ولی هنگامی كه یك ازدواج در خطر است، اغلب بیش از یك نشانه برای آن وجود دارد. تمركز بر روی حلقه را متوقف كنید و به دنبال نشانه‌های دیگر باشید؛ نبودن روابط نزدیك زناشویی، محبت یا صحبت‌های مهر‌آمیز، افزایش سكوت، اجتناب از یكدیگر و مخالفت. بی‌توجهی شوهر شما نسبت به حلقه ازدواجش می‌تواند شیوه‌ی وی برای بیان این موضوع باشد كه موارد دیگری در حال از بین رفتند. شاید منظور شوهرتان این باشد كه بگوید: < كمك! من راه نزدیك شدن به تو را گم كرده‌ام>! حالا كه خوشبختانه این را فهمیده‌اید، وقت آن است كه به او نزدیك‌تر شوید. شاید مشاوره در مورد روابط زناشویی برای شما موثر باشد.

▪ من با یك مرد خوش قیافه و موفق ازدواج كرده‌ام كه از دید بقیه خانم‌ها هم مرد جذابی است و وقتی می‌بینیم چطور زنان دیگر حتی در حضور من با او راحت صحبت می‌كنند، ناراحت می‌شوم. به خودم می‌گویم نباید حسادت كنم ولی می‌دانم كه حسود هستم. آیا اشتباه می‌كنم؟ آیا این به معنی این است كه ازدواجم در خطر است؟ یا اینكه حسادت یك خصوصیت سالم و طبیعی است؟

حسادت وقتی به معنی این باشد كه شخصی دارد تلاش می‌كند تا فردی را كه شما دوست دارید از شما بگیرد، احساس‌ ترسناك و كشنده‌ای است. هر چه بیشتر احساس كنید كه شخصی می‌تواند یا می‌خواهد شوهرتان را از شما بگیرد، بیشتر مستعد به حسادت خواهید بود و در این صورت، حسادت وسیله‌ای برای سنجش امنیت كم ازدواج است. ولی برخی از شرایط اجتماعی و آدم‌های اطراف می‌توانند رابطه محكم از دواج را به خطر بیندازند. هر وقت احساس كردید در چنین شرایطی هستید، آن وقت است كه حسادت مثل یك سیستم اعلا‌م خطر عمل می‌كند و به شما می‌گوید: <مواظب باش>! به نظر می‌رسد شما و شوهرتان در محیطی زندگی می‌كنید كه خیلی امن نیست. احساس خطر شما، احتمالا از تركیبی از خطرات حقیقی اطرافتان و عدم ثبات زندگی زناشویی خودتان ریشه می‌گیرد.

می‌توانید برای كاهش اضطرابتان، با شوهرتان صحبت كرده و یك سری قوانین رفتاری جدید بین خودتان وضع كنید. مثلا می‌توانید راه‌هایی پیدا كنید كه به فردی كه به همسرتان نزدیك می‌شود، نشان دهید كه باید حریم خاصی را حفظ كند. مثلا وقتی در یك جمع هستید و زنان دیگر با او صحبت می‌كنند، او می‌تواند از شما دعوت كند تا وارد جمع آنها شوید. او می‌تواند دست شما را بگیرد و نظرتان را راجع به موردی بپرسد و به این ترتیب استقرار رابطه زناشویی‌تان را اعلام كند. مطمئن باشید كه با این روش، زنان اطراف متوجه پیام شما خواهند شد.

▪ شوهرمن برای تجارت اكثر اوقات در حال سفر است. وقتی كه در سفر است، ما هر روز با هم صحبت نمی‌كنیم و وقتی با او حرف نمی‌زنم ،عصبی می‌شوم. اخیرا كنجكاو شده‌ام و هنگامی كه از سفر برمی‌گردد در وسائل او به‌دنبال نشانه‌هایی می‌گردم كه در نبود من چه كار می‌كرده است. من بخاطر این كارم از خودم خجالت می‌كشم ولی نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم زیرا نگران هستم. آیا این رفتارم خیلی بد است؟

خیر ولی شما فرد بسیار حسودی هستید و این برای هر همسری به قدر كافی عذاب آور است. سوال این است كه چرا این حملات دردناك حسادت به شما رو می‌كنند؟ آیا قبلا نیز این احساسات را داشته‌اید؟ بعضی افراد تمام عمرشان را در جنگ با حسادت هستند. آنها وقتی حس می‌كنند دیگران دوستشان ندارند، احساس خیلی بدی پیدا می‌كنند. گاهی حتی به دلیل اضافه وزنشان، یا به دلیل از دست دادن شغل مورد علاقه‌شان یا حتی یك افسردگی ساده، فكر ‌می‌كنند دیگران به آنها اهمیت نمی‌دهند.

اگر شما سابقه دوره‌های حسادت را دارید، ممكن است حالت كنونی شما توسط برخی از احساسات عمیق‌تر شما نسبت به خودتان بوجود آمده باشد و نه احساسات مربوط به زندگی مشتركتان. ولی اگر حسادت شما جدید است، از خودتان بپرسید كه چرا به یكباره اعتمادتان را از دست داده‌اید. آیا سفرهای شوهرتان خیلی تهدید كننده است؟ آیا ممكن است مشكلات زناشویی زمینه‌ای داشته باشید كه در غیاب همسرتان به ذهنتان می‌آیند؟ آیا نشانه‌های خطری وجود دارد كه شما آنها را انكار می‌كنید؟

دلیل حسادت شما هرچه كه باشد، شما معذب هستید. بدون اقرار به جستجوهایی كه در وسائل شوهرتان كرده‌اید، به او بگویید كه از این حسادت در رنج و عذاب هستید، ولی او را به خیانت متهم نكنید. شما هیچ شواهدی ندارید و متهم كردن رابطه شما را بهتر نخواهد كرد. به‌جای آن با او در مورد اضطراب‌هایتان صحبت كنید و از آن به‌عنوان مقدمه‌ای برای صحبت در مورد مسائل زناشویی كه باعث ترس شما می‌شوند، استفاده كنید. با كمك یكدیگر می‌توانید راه‌هایی پیدا كنید تا مواقعی كه او در سفر است، بیشتر با هم در ارتباط باشید. شاید دیدن توجه او به احساسات شما همان اطمینان بخشی‌ای باشد كه شما در شب‌های تنهایی به آن نیاز دارید.

 

‌ترجمه: فرشاد كسرایی



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:1



فلز شما کدام است؟؟؟طالع بینی

21 تير 1389

 

شما از کدام فلز هستید؟؟

 

 

متولدین فروردین : آهن

فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که 9 برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ٬ راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ٬ زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند.

متولدین اردیبهشت : مس

فلز ماه اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سالها همچنان درخشان باقی می ماند. در زندگی خانوادگی حاکم ورئیس است و هیچکس جرات ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان صبور است و مانند جنگل عمیق ٬ واز چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابجا کند ولی آدمی لجوج و یکدنده است. این افراد معمولا از چیزهای کوچک خوششان نمی آید واز همین رو دلبستگی خاصی به عشق پایدار و ثروت دارند.

متولدین خرداد : جیوه

فلز سرد جیوه در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ای را به وجود می آورد مگر آنکه خودش جلوی آین کارها را بگیرد و به ندای قلب خود گوش کند. هنگامی که عمیقا به دنبال علت بی حوصلگی متولد خرداد بگردید در می یابید که او همیشه در پی هدفی است ولی مشکل اساسی او این است که هدف را نمی شناسد . متولد خرداد از تخیل بسیار قدرتمندی برخوردار است و به همین خاطر اهداف زیادی را در سر می پروراند. ذهن متولدین خرداد همیشه به کاری مشغول است و به همین دلیل بیش از دیگران به استراحت نیاز دارد . آنها با آنکه نسبت به بی خوابی حساس هستند ولی هیچگاه به اندازه کافی نمی خوابند.

متولدین تیر: نقره

فلزوجودی متولدین تیر ٬ نقره است که علیرغم تشابه با سایر فلزات از خصوصیات ویژه گرانبهایی برخوردار است. آنها قلب مهربانی دارند و نیاز دیگران را به خوبی حس می کنند و به آن اهمیت می دهند و می خواهند به دیگران کمک کنند ٬ اما در ابتدا منمتظر می شوند تا ببیند کسی دیگری پیدا می شود که پیش قدم شود چون دوست ندارد پول و وقت خود را صرف چیزی کنند که نیازی به آن نیست. اما اگر دریابد که کس دیگری آستین خود را بالا نزده است آنگاه در آخرین لحظه دست به کار می شود . او می گذارد که دو بار زیر آب فرو روید ٬ ولی بار سوم شما را نجات می دهد . او خیلی رئوف است و نمی گذارد غرق شوید.

متولدین مرداد: طلا

متولد مرداد در دوستی بسیار وفادار است و درموقع دشمنی آدم منصف و قدرتمندی است . او چه ساکت باشد ٬ چه خودنما ٬ فردی خلاق ٬ مبتکر و قدرتمند است . چون او از طلای خالص است به همین دلیل ما ٬ گاهی خودخواهی ٬ تکبرو تنبلی او را نادیده می گیریم .متولدین مرداد در مورد پول هیچگونه احتیاطی به خرج نمی دهند ٬ بسیار ولخرج هستند و حتی اگر پول زیادی نداشته باشند شیک می پوشند و زندگی شان لوکس است و برای تفریح و سرگرمی خود زیاد خرج می کنند. اگر کسی از آنها پول بخواهد به او می دهند و اگر نداشته باشند از دیگری قرض می کنند و به او می دهند.

متولدین شهریور: جیوه

اگر درجه حرارت محیط مناسب باشد ٬ متولدین شهریور علیرغم اینکه ظاهرا ترکیبی از فولاد و یخ به نظر می رسند ٬ در اثر عواطف اطرافیان ذوب خواهند شد . آنها بدون تردید انسانهایی صادق و قابل اعتمادی هستند ولی زمانی که نخواهند به جایی بروند و یا کار خاصی را انجام دهند ٬ به راحتی می توانند خود را به مریضی بزنند. در چنین مواقعی استعداد نمایی آنها در زمینه هنرپیشگی هویدا می شود. متولدین شهریور از عکسهای خود ایراد می گیرند و در مورد سر و وضع خود وسواس شدیدی دارند ٬ همیشه سر و وضعی مرتب و پاکیزه دارند و در مورد لباس بسیار سخت گیر هستند.

متولدین مهر : مس

متولدین مهر سودمندی فلز مس را که فلز هم آهنگی آنهاست بازتب می دهند. از هر گونه بی ادبی و بی نزاکتی تنفر دارند ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد ًنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیاد باشد آن را کم می کنند . آنها عاشق مردم هستند ولی از اجتماعات بزرگ بدشان می اید.مانند کبوتران صلح دائم این طرف و آنطرف می روند.و به میانجیگری می پردازند و صلح و صفا برقرار می کنند.انسانهایی بامحبت و دلپذیر هستند ولی گاهی اوقات بداخلاق واخمو می شوندو از دستور دادن به دیگران خوششان می آید.

متولدین آبان: آهن

در بین متولدین آبان آدم عصبی و بی قرارخیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیت آنهاست ٬ با وجود این آنها خیلی رقیق القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده خیلی دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و فورا در جستجوی جبران آن برمی ایند.از طرف دیگر ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و در مقابل ان واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیت زیادی می دهندو رفتارشان با کودکان ملایم و عطوفت آمیز است.

متولدین آذر : قلع

در میان متولدین آذر به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که شوخ طبع و بذله گو باشد و همین تعداداندک نیز که در گفتن لطیفه چنان خام هستندکه هیچ کس به آنها نمی خندد. اگر چه متولدین آذر حافظه ای بسیار قوی دارند ولی گاهی فراموش می کنند که کت خود را کجا گذاشته اند آنها هرگز نمی توانند دروغگوی ماهری باشند هیچ کس حتی برای یک لحظه نمی تواند دروغ آنها را باور کند. ریا کاری و دروغ گویی اصلا با مزاج آنها سازگار نیست و هر وقت سعی به انجام این کار نمایند به زودی دستشان رو می شود . متولدین آذر ٬ چه کم رو چه پررو ٬ ر زمینه عشق همیشه آماده اند که شانس خود را امتحان کنند و خود را به آب و آتش بزنند.

متولدین دی : سرب

اگر چه فلز درونی متولد دی او را به فردی بسیار محکم تبدیل ساخته است اما او فردی خجالتی است که روحیه ای لطیف و حساس دارد. متولد دی همه کسانی را که باعث صعود آنها شده اند بسیار ستایش می کنند . آنها خواستار پیروزی و موفقیت هستند و به سنتها و آداب و رسوم احترام می گذارند. در شخصیت متولد دی همیشه اندکی افسردگی و غم همراه با جدیت وجود دارد. اما هیچ یک از این دو خصوصیت باعث نمی شود که اواز انضباط جدی دست بر دارد . متولد دی به حدی لایق و کارآمد است که به راحتی می توانید زمام امور را به دستش بسپارید.

متولدین بهمن: اورانیوم

فلز درونی متولدین بهمن یک فلز حقیقی نیست و یک ماده رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می شود . اورانیوم می تواند موجب انفجارات عظیم و زنجیره ای گردداز همین رو تلاش برای محدود کردن آنها و مجبورساختن شان به انجام کاری مثل کوشش برای به دام انداختن طوفان زمستانی در یک بطری است . متولدین بهمن عقیده خود را خیلی رک و بی پرده به زبان می آورد ولی هرگز سعی نمی کند عقیده اش را به شما تحمیل کند. یک بهمنی برای احساس امنیت دور و اطراف خود را شلوغ می کند و دوستان زیادی دارد ولی گاهی اوقات به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می رود و دلش می خواهد تنها باشد.

متولدین اسفند: قلع

فلز متولد اسفند ٬ آهن ٬ جیوه ٬ طلا و یا سرب نیست بلکه آلیاژی از فلزهاست که نشانگر غیر واقعی و توهم آمیز بودن این افراد است. آنها قوی تر از آن هستند که می پندارید و عاقل تر ازآن که می شناسید ولی تا زمانی که خودشان راز وجود شان را کشف نکنند ٬ راز آنها همواره پوشیده و مخفی باقی خواهد ماند. یک متولد اسفندتمایل چندانی به آرزوهای دنیوی ندارد٬ همچنین برای مقام ٬ قدرت و یا رهبری ارزشی قائل نیست و ثروت و مال دنیا برای او جذابیتی ندارد. او به آینده هیچ اشتیاقی ندارد و نسبت به آن بی خیال است. در مورد گذشته نیز دانشی شهودی دارد و در مورد امروز شکیبا و مقاوم است

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:8



فرق دخترا و پسرا در پول گرفتن از عابر بانک!!!!!

21 تير 1389

 

فرق پول گرفتن دخترا و پسرا از عابر بانک

 

 

پسرا:

 

پسرها با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک
کارت رو داخل دستگاه میذارن
کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن
پول و کارت رو میگیرن و میرن

 

اما دخترها:

با ماشین میرن دم بانک
در آینه آرایششون رو چک میکنن
به خودشون عطر میزنن
احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن
در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن
در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن
بلاخره ماشین رو پارک میکنن
توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن
کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه
کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون
دنبال کارت عابربانکشون میگردن
کارت رو وارد دستگاه میکنن
توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن
کد رمز رو وارد میکنن
۲دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن
کنسل میکنن
دوباره کد رمز رو میزنن
کنسل میکنن
دوست پسرشون رو صدا میزنن که کد صحیح رو براشون وارد کنه
مبلغ درخواستی رو میزنن
دستگاه ارور (خطا) میده
مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن
دستگاه ارور (خطا) میده
بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن
انگشتاشون رو برای شانس رو هم میذارن
پول رو میگیرن
برمیگردن به ماشین
آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن
توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن
استارت میزنن
پنجاه متر میرن جلو
ماشین رو نگه میدارن
دوباره برمیگردن جلوی بانک
از ماشین پیاده میشن
کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمیذار برای آدم)
سوار ماشین میشن
کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده
آرایششون رو توی آینه چک میکنن
احتمالاً یه نگاهی هم به موهاشون میندازن
مندازن توی خیابون اشتباه
برمیگردن
میندازن توی خیابون درست
پنج کیلومتر میرن جلو
ترمز دستی رو آزاد میکنن. (میگم چرا انقدر یواش میره)

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:5



توانایی فوق العاده ی زنان(خیلی جالب و خوندنی!!!!)

18 تير 1389

 

توانایی فوق العاده ی زنان در شنیدن صدای مردان

 

نتایج تحقیقات دانشمندان آمریکایی نشان می‌دهد که زنان با برخورداری از یک توانایی شگفت انگیز می‌توانند تنها با گوش دادن به صدای مرد تشخیص دهند که تا چه حد می‌تواند همسر مناسبی باشد
محققان دانشگاه کالیفرنیا کشف کردند که زنان توانایی شگفت انگیزی دارند که به آنها کمک می‌کند تنها با گوش دادن به صدای یک مرد، ایده آل بودن وی را برای شروع یک زندگی مشترک شناسایی کنند
این محققان دریافتند که زنان تنها با گوش دادن به صدای ضبط شده مردان حتی اگر به زبان دیگری صحبت کرده باشند می‌توانند پی به قدرت بدنی مردان و اینکه تا چه حد در زندگی محکم هستند ببرند

این دانشمندان به منظور دستیابی به این نتایج، صدای مردان مختلف را از قبایل بولیوایی تا چوپانان آند و دانشجویان رومانیایی و آمریکایی ضبط کردند. در این آزمایش از تمام این مردان خواسته شد که یک جمله واحد را با یک لحن عادی بیان کنند.
سپس نیروی فیزیکی این مردان برپایه فشار دست، دور قفسه سینه و عضلات بازو اندازه گیری شد.
براساس گزارش تایمز، در ادامه گروهی از زنان صدای ضبط شده این مردان را گوش دادند و تنها با شنیدن حداقل دو کلمه از لحنی که کلمات با آنها ادا شده است به نیروی بدنی مرد پی بردند. این ارزیابی با اطلاعات جمع آوری شده در خصوص نیروی بدنی مردان منبطق بود.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:6



بیشترین نام پسران ایرانی چیه؟؟؟؟

15 تير 1389

 

 

ایرنا: سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه رویکرد مردم ایران اسلامی به انتخاب اسامی و القاب پیامبر گرامی اسلام (ص) برای فرزندان پسر خود جالب توجه است، اعلام کرد: "محمد" پر استقبال ترین انتخاب نام در بین خانواده های ایرانی است.
   
بررسی آمار نامگذاری ایرانیان در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور نشان می دهد انتخاب اسامی و القاب رسول گرامی اسلام(ص) برای فرزندان از سوی خانواده های ایرانی بسیار مورد توجه است.

بنابراین گزارش، در طول فعالیت یکصد ساله سازمان ثبت احوال ، نام "محمد" دو میلیون و 435 هزار و 888 بار تکرار شده است، تکرار نام "احمد" در این مدت 759 هزار و 565 بار انجام شده و نام رسول 197 هزار و 774 بار تکرار شده است.

براساس این گزارش، مجتبی 296 هزار و 495 بار، محمد امین 160 هزار و 283 بار، محمد حسین 358 هزار و 496 بار، محمدرضا 853 هزار و 564 بار، محمد طاها 26 هزار و 819 بار، محمد علی 484 هزار و 288 بار، محمد مهدی 210 هزار و 5 بار و مصطفی 400 هزار و 477 بار در این مدت برای فرزندان پسر خانواده های ایرانی انتخاب شده است.


این گزارش حاکیست، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور به منظور بررسی تحولات اجتماعی کشور بریده زمانی جدیدی از میزان انتخاب این اسامی در کشور منتشر کرده که دوره های زمانی 10 ساله را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شامل می شود.

سازمان ثبت احوال ضمن انتشار این بریده زمانی برای میزان نامگذاری در کشور تاکید کرد: پذیرای پیشنهادات محققان و پژوهشگران در حوزه تحولات اجتماعی کشور در خصوص بررسی و رصد تحقیقات اجتماعی است.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 19:24



شما فکر میکنید نمیشه به روزهای اول عاشقی برگشت؟؟

15 تير 1389

 

آیا می توان دوباره به وضع سابق برگشت؛ یعنی همه چیز دوباره مثل روز اول آشنایی یا روز اول عاشق شدنمان شود؟

پاسخ این است: شما نمی توانید برای تمام عمر عاشق شوید. بالاخره یک روز می آید که از عشق بیرون می آیید. تغییر تنها مسئله دائمی و ثابت در دنیاست. زندگی همیشه آنطوری که هست نمی ماند.

به دلیل همین تغییر است که زندگی همیشه زیبا است.

اما به خاطر ایمانتان می توانید تا پایان عمر کنار هم بمانید.

برای اینکه رابطه تان را بادوام نگه دارید، باید یاد بگیرید چطور به دعواها و مشاجراتتان پایان داده و اختلافات را از میان بردارید.

۱) مراقب اوقاتی باشید که می خواهید با قدرت هر چه تمامتر حرف خودتان را به کرسی بنشانید.

از بحث کردن با او درمورد اینکه کجا می رود و کجا می آید، چرا برای بچه ها به اندازه کاف یوقت نمی گذارد، چرا آنطور که شما دوست دارید جلوی دوستانتان رفتار نمی کند، چرا مدل موهایش را آنطوری درست می کند و از این قبیل، خودداری کنید.

باید بفهمید که با این کارها فقط می خواهید همسرتان را آنطور که خودتان دوست دارید بسازید، نه طوری که خودش دوست دارد زندگی کند.

۲) بدانید که وقتی احساس آزردگی یا رنجیدگی می کنید، این احساس واکنش خودتان است.

یک روز صبح ممکن است با حس ناراحتی به سر کار بروید، یا به خاطر یک تجربه بد، احساس کنید که اعتماد به نفستان به شدت پایین آمده است.

همسرتان جلو می آید و در آغوشتان می گیرد، و بعد حس خوبی نسبت به خودتان پیدا می کنید.

اما امروز نه. امروز دچار تردید، اضطراب و ناامنی درمورد خودتان شده اید و عمل همسرتان را اشتباه می گیرید و ناراحت می شوید. اینجاست که دعواها و قهر کردن ها شروع می شود.

پس یادتان باشد. اگر احساس می کنید از نظر عاطفی ناراحت و آزرده خاطر هستید، همه اش به خاطر رفتار و حرف های دیگران نیست، به رفتار و واکنش خودمان هم بستگی دارد.

۳) به خودتان یادآور شوید که قدرت متوقف کردن همه چیز را دارید.

اگر دوست داشته باشید با واقعیت روبه رو شوید و واکنشی درست و مناسب انتخاب کنید، مطمئناً خواهید توانست رابطه تان را با همسرتان بادوام نگه دارید.

این را همیشه به یاد داشته باشید: هیچ کس به مسائل آنطور که واقعاً هست واکنش نشان نمی دهد، بلکه به تصاویر و افکاری از آن مسئله که ساخته و پرداخته خودشان است واکنش نشان می دهند.

اکثر اوقات، رفتار و واکنش های همسر شما واقعاً به منظور ناراحت کردن یا دلسرد کردن شما نیست، فقط به این دلیل است که او آن مسئله یا مشکل را به طریقی متفاوت از شما می بیند و درک می کند.

همیشه از خودتان بپرسید، چرا او (همسرتان) اینطور رفتار کرده است؟

۴) نظرات خودتان را به واقعیت نچسبانید.

▪ واقعیت: خانمتان می خواهد کمی آزادی بیشتری داشته باشد و کمی از شما فاصله بگیرد. نظر شما: رابطه ما دیگر هیچ اهمیتی برای او ندارد.

▪ واقعیت: دوست پسرتان غذایی که خودش دوست دارد را سفارش می دهد. نظر شما: او هیچوقت فکر نمی کند که من امروز دوست دارم چه بخورم.

▪ واقعیت: شوهرتان از سر کار که برمی گردد لباسهایش را روی تخت ولو می کند. نظر شما: این کار را عمداً برای اذیت کردن من انجام می دهد.

با این طور فکر کردن آشوبی راه می اندازید. همین مسائل پیش پا افتاده است که منجر به جر و بحث و دعواهای شدید می شود.

از خودتان بپرسید، آیا دارید به نظرات خودتان واکنش می دهید؟

۵) با خودتان تمرین کنید که بتوانید همسرتان را با شخصیت خود تحت تاثیر قرار دهید.

یک چیز را می دانید؟ خیلی از آدم ها خودشان را آنقدر پست و ناتوان می بینند که فکر می کنند نمی توانند یک دعوا و مرافعه با همسرشان را حل کنند.

پس چه می کنند؟ به این دعوا و مشاجره همینطور ادامه میدهند.

فقط کافی است به خودتان یادآور شوید که دو نفر آدم متفاوت، ممکن است به شکل متفاوتی به یک مسئله نگاه کنند. اگر دیدید که به خاطر یک مسئله خیلی کم اهمیت به دعوا و مشاجره ادامه می دهید، تصمیم بگیرید که همان موقع این بحث الکی را متوقف کنید. با خودتان بگویید که ارزشش را ندارد به خاطر موضوع به این کم اهمیتی، رابطه فوق العاده خودتان را خراب کنید.

یادتان باشد، یک رابطه لزوماً به این معنا نیست که هیچوقت نباید با طرف مقابلتان بحث و دعوا داشته باشید. مهم این است که بتوانید سریع از این مشاجرات بیرون آمده و رابطه تان را از سر بگیرید



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 19:18



موجودی زیبا و آرامش بخش!!!!!!

14 تير 1389

 

 

موجودی زیبا و آرامش بخش

 

 

 

آدم عطسه‌ای كرد، گویی از خواب پرید. از جا برخاست اول به خودش و به اندامش نگاه كرد. سپس به اطرافش نظری انداخت. بعد سرش را بلند كرد و آسمان را نگریست، آنجا كه او ایستاده بود می‌توانست تا عرش خدا را ببیند.

فرشتگان، صف بسته بودند و او را تماشا می‌كردند. آدم با خودش گفت:

- من دیگر كیستم؟

فرشتگان راز درون او را می‌دانستند. صدای درونش را هم می‌شنیدند، همه با هم فریاد زدند:

- تو مخلوق تازه خدای بزرگی، نام تو « آدم » است.

آدم نامش را زیر لب تكرار كرد:

- آدم!

از اسم خودش خوشش آمد.

ناگهان فرمانی از خداوند رسید:

- او را سجده كنید!

این فرمان را همه فرشتگان شنیدند. بی‌درنگ همه در برابر این موجود تازه كُرنش كردند و به سجده افتادند. آدم حیرت زده، آن همه فرشته را كه در برابر او سر به سجده ساییده بودند، نگریست. دلش پر از نور و پاكی و زیبایی شد... .

او از لحظه‌ای كه چشم باز كرده بود جز بهار و سر سبزی و زیبایی و پاكی ندیده بود. از بدی، از رنج، از دروغ و فریب هیچ چیز نمی‌دانست. وجودش پر از خوشبختی و صمیمت بود.

ساعتی كه گذشت خستگی بسراغش آمد، حسّ كرد همه چیز دارد، امّا انگار چیزی كم بود. تنها بود كسی نبود با او اُنس بگیرد. چُرتش گرفت و كم كم بخواب رفت.


-موجودی زیبا و آرامش بخش


خدای مهربان و بزرگ برای آدم، همسری زیبا و مهربان آفرید و او را همدم آدم قرار داد، آدم از خواب بیدار شد از جای برخواست خداوند به مخلوق تازه دستور داد تا چند قدم از آدم دور شود. آدم نگریست.

پرسید:

- تو كیستی و  اسمت چیست؟

مخلوق جدید گفت:

- من موجودی تازه‌ام كه خداوند مرا با دست قدرتش آفریده.

آدم بسیار خوشحال شد و به خداوند گفت:

- خدایا! این موجود زیبا كه به من آرامش می‌بخشد كیست؟

خداوند فرمود:
- او  « حوّا » است. دوست داری همراه تو باشد تا با او اُنس گیری؟

آدم گفت:

- آری!

خداوند فرمود:

- او را از من خواستگاری كن!

آدم او را خواستگاری كرد. خداوند حوّا را به ازدواج او در آورد. حالا دیگر چیزی كم نداشت.

خداوند آنگاه به آنها وحی كرد:

- در این بهشت ساكن شوید. از نعمت‌های گوارای آن بخورید، امّا نزدیك این درخت نشوید كه از گمراهان خواهید شد. ای آدم! نعمتی كه به تو داده‌ام به خاطر داشته باش من به تو فطرت پاك و بدیعی بخشیده‌ام به اراده خودم تو را مخلوق كاملی ساخته‌ام. از روح خود در تو دمیده‌ام، فرشتگان خودم را به سجده تو واداشته‌ام و از علم خود به تو افاضه كرده‌ام، تو در این بهشت ساكن هستی و اگر فرمان مرا اطاعت كردی پاداش نیكویی به تو می‌دهم و تو را تا ابد در آن نگاه می‌دارم ولی اگر نافرمانی كردی تو را از بهشت بیرون می‌كنم.

ای آدم! حتما یادت باشد كه ابلیس دشمن تو و همسرت است مبادا فریب او را بخوری.

و ....



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:21



خرافات رایج بین بازیکنان(چه جالب!!!)

14 تير 1389

 

 

خرافات رایج در بین بازیکنان

 

بازیکنان خرافاتی در همه رشته‌های ورزشی نظیر‌هاکیروی یخ، کریکت و... وجود دارند اما هنگامی که صبحت از خرافات در ورزش میشود،فوتبالیست‌ها اولین چهره‌های شاخص هستند که به ذهن خطور میکنند. با اینکه سال‌هایمتمادی است که خرافات در فوتبال به عنوان آداب و رسومی نابخردانه مورد انتقاد قرارگرفته اما این انتقادات باعث نشده است که برخی از معروف‌ترین اهالی فوتبال اینتشریفات مضحک را قبل یاهنگام هر بازی به جا نیاورند. آنها هر کاری را که باورداشته باشند در بهتر شدن بازیشان و نتیجه مسابقه تاثیر میگذارد، انجاممیدهند.

مالوین کامرا، عضو تیم ملی سیرالئون و ‌هافبک سابق باشگاه دستهاولی هادرزفیلد انگلیس. وقتی پای خرافات به میان میآید این بازیکن 25 ساله قطعایک بیسکوئیت و به‌طور دقیق‌تر یک شكلات میخورد. او قبل از هر بازی فیلم «ویلیوانکا و کارخانه شکلات‌سازی» را تماشا میکند. کامرا در مصاحبه‌ای با مطبوعات فاشکرد، برای تسلط بر اعصابش و گرفتن قوت قلب نسخه اصلی این فیلم را با بازی جینوایلدر تماشا میکند و همین فیلم با بازی جانی دیپ تنها او را آزارمیدهد.

استوارت پیرس که به عنوان یک بازیکن مردی روانی اما به عنوان یکسرمربی فردی نابخرد و ضعیف محسوب میشود. این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در زمانهدایت تیم منچسترسیتی به سمت دختر 7 ساله‌اش، «بنی» برگشت تا به ناکامیهای پی درپی تیمش پایان دهد. همین حرکت باعث شد که تیم پیرس در مصاف با وستهام به برتری دستپیدا کند و «بنی» نیز جایگاهی در این تیم به دست بیاورد- البته تا پیش از شکست 0-4آبیها در خانه ویگان در ماه بعد.

رومئو آنکونتانی، رئیس سابق باشگاه پیساکه به علت رفتارهای عجیب و غریبش قبل از هر بازی شهرت پیدا کرده است. این مردایتالیایی پیش از هر یک از مسابقات تیمش به میدان بازی نمک میپاشد و هر چه بازیمهم‌تر و حساس‌تر باشد نمک بیشتری نیز به میدان مسابقه میپاشد. آنکونتانی در یکیاز مسابقات مهم تیمش مقابل رقیب همشهری خود، جنووا 26 کیلو‌گرم نمک به روی زمینمسابقه پاشید. چه مرد کهنه‌کار و باتجربه‌ای!

پل اینس، یکی از خرافاتیترینافراد در دنیای فوتبال که همواره آخرین بازیکن تیمش بود که به میدان وارد میشد وآخرین فردی نیز بود که پیراهن ورزشی خود را میپوشید. همین رفتار متفاوت اینس باعثشهرت و محبوبیت وی نزد هواداران تیمش شد.

جان تری، مدافع چلسی. اینبازیکن سرشناس استمفوردبریج اعتراف کرده است که «تقریبا به 50» خرافه مختلف معتقداست.
از جمله رفتارهای خرافی جان تری این است که همواره روی یک صندلی اتوبوستیمش مینشیند، در طول مسیر اتوبوس به یک موزیک خاص گوش ‌میدهد و بند كفشش را نیز 3 بار به دور جورابش میپیچد.
اما عجیب و غریب‌ترین خرافات این ملی پوش انگلیسیاصرار و پافشاری وی بر استفاده از یک جفت ساق‌بند در تمام دوران بازیاش است کهمتاسفانه آنها را پس از دیدار تیمش مقابل بارسلونا در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانانسال 2005 گم کرد.

بابی مور، کاپیتان انگلیس و برنده جام جهانی رفتاری مشابهرفتار پل اینس از خود نشان میداد. او نیز تا دیگر هم‌تیمیهایش شلوارک ورزشی خودرا نمیپوشیدند، شلوارک ورزشی خود را به تن نمیکرد. او آخرین بازیكنی بود كه اززمین خارج میشد.

یوهان کرایوف، ستاره اسبق فوتبال هلند و تیم آژاکس. کرایوف عادت داشت قبل از شروع هر بازی آدامس خود را به سمت زمین تیم رقیب پرتابکند. شاید علت شکست 1-4 آژاکس مقابل میلان در جام قهرمانی اروپای 1969 آدامس کرایوفبوده است نه عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم.

کارلوس بیلاردو، سرمربی تیم قهرمان آرژانتین در جام جهانی 1986. سکاندار سابق این تیم معتقد بود که خوردن جوجهبدشانسی میآورد و همواره شاگردانش را از خوردن این غذای لذیذ قبل از هر بازی منعمیکرد. بیلاردو آنقدر خرافاتی بود که هر بار موفقیت تیمش را مدیون یک اتفاق خاصمیدانست نه بازی خوب شاگردانش. برای مثال مدتی بازیکنانش را مجبور میکرد با تاکسیبه محل مسابقه بروند زیرا در پیروزی قبلیشان مجبور شده بودند به علت خراب شدناتوبوس با تاکسی به محل دیدار بروند. یکی دیگر از رفتارهای عجیب و غریب بیلاردوتلفن زدن به فردی خاص بود زیرا در زمان سرمربیگریاش در باشگاه استودیانتس لا پلاتایک زن برزیلی قبل از مسابقه برای او و تیمش آرزوی موفقیت کرده بود. همین اتفاق باعثشد که بیلاردو همواره از دستیارش درخواست کند که قبل از هر بازی به این زن تلفن کند

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:23



با رعایت این 15 نکته تیپی زیبا داشته باشید!!!

10 تير 1389

 

15 نکته : تیپ زیبایی بدست آورید

 

معمولا در این قسمت ما شما را با كارهایی آشنا می كردیم تا با انجام آنها بتوانید تیپ زیبایی بدست آورید. اما هر چند وقت یكبار بد نسیت كه این روند را متوقف كنیم و چیزهای دیگری را هم به شما آموزش دهیم.
در این قسمت می خواهیم كارهایی را به شما آموزش دهیم كه باید از انجام دادن آنها خودداری كنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.


رنگ بیش از حد
استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود كه توجه دیگران نسبت به شما جلب شود البته نه توجهی كه منجر به قرار ملاقات شود. سعی كنید در لباس هایتان بیش از 3 رنگ استفاده نكنید و تا آنجا كه می توانید پوشش خود را ساده نگه دارید.


سعی كنید از مكمل های رنگی استفاده كنید. رنگهایی كه متضاد یكدیگر هستند تكمیل كننده هم نیز باشند (مثلا بنفش و زرد یا آبی و نارنجی) رنگ هایی كه به هم نزدیك می باشند به نام رنگ های "هم خانواده" شناخته می شوند. (مثل زرد و نارنجی) زمانی كه می خواهید لباس بپوشید باید سعی كنید كه از رنگ های متضاد و یا رنگ های هم خانواده استفاده كنید.


اگر لباس هایتان روشن هستند باید كفش هایتان نیز روشن باشند ولی اگر لباس های تیره بر تن می كنید كفش شما نیز باید تیره باشد.


طرح بیش از اندازه
همانطور كه در مقاله قبلی هم خواندید برای ست كردن رنگ و طرح پارچه باید از لباس هایی استفاده كنید كه بیش از 3 طرح نداشته باشند. بهتر است لباس شما دارای یك یا دو طرح متنوع تك رنگ باشد.

البته پیشنهاد ما این است كه از لباس هایی استفاده كنید كه تنها دارای یك طرح معین می باشند (مثلا دارای گل های ساده سفید رنگ باشند و یا در پشت آنها مارك كوچكی باشد) و همیشه همان را بر تن كنید.


 پارچه اضافی
برخی از افراد تصور می كنند كه هر پارچه مختص طبقه خاصی از افراد اجتماع است. معمولا ابریشم از كتان رسمی تر است. و پارچه لینن نیز از دور داد می زند كه با مخمل متفاوت است! چرم هم همیشه خیلی مردانه تر از فاستونی است.


برای اینكه در میان این همه پارچه های مختلف به دام نیفتید می توانید لباس های تابستانی و زمستانی خود را از هم جدا كنید. لباس های زمستانی معمولا كلفت تر، سنگین تر و زبر تر هستند. پارچه های تابستانی نیز از الیاف طبیعی درست شده و بسیار نازك و خنك هستند. آنها را از هم دور نگه دارید تا دچار اشتباه نشوید.


 لباس های لكه دار
بهتر است از لباس های لكه دار پیش از اینكه روی آب را به خود ببینند در زیر سایر لباس ها استفاده كنید.


بهتر است هر روز زمانی را به این كار اختصاص دهید كه لباس های خود را برای وجود لكه وارسی كنید. به علاوه زمانی كه آنها را شستید باز هم نگاه دوباره ای داشته باشید تا مبادا لكه ای از چشم شما دور نمانده باشد.


5- لباس فصل دیگری را پوشیدن اگر شما در جایی زندگی می كنید كه دارای آب و هوای گرم است، خوش شانس هستید. لباس های شما باید مختص یك فصل (بهار/تابستان) باشد.

اما اگر مانند بسیاری از افراد در جایی زندگی می كنید كه دارای آب و هوای متنوعی است باید در كمد لباس های خود جایی را برای ذخیره لباس هایی كه به درد فصل حاضر نمی خورند باز كنید. همانطور كه از قدیم گفته اند "از دل برود هر آنچه از دیده برفت." هر چه كه آن پیراهن های لینن را از كت های پشمی دور تر نگه دارید خیلی كمتر اتفاق می افتد كه آنها را به طور اتفاقی با هم ست كنید.


شلوارهای خیلی بلند یا خیلی كوتاه
حتی اگر از سایز خودتان مطمئن هستید اما باز هم شلوارهایتان را پیش از خرید یكبار پرو كنید. سایز لباس هایی كه دارای مارك های متفاوتی می باشند مختلف است.


و همیشه این قوانین را نیز به خاطر داشته باشید: شلوارهای ارتشی و پارچه ای باید تا بالای پاشنه كفش شما بیایند. شلوارهای جین می توانند تا انتهای پاشنه كفش نیز كشیده شوند. قد هر شلواری كه بیش از این اندازه باشد برای شما بلند است.


زمانی كه راه می روید شلوار شما نباید آنقدر كوتاه باشد كه جوراب هایتان از زیر آن معلوم شود. زمانی كه می نشینید شلوار شما نباید بیش از چند سانت به بالای جورابتان رود.


شلوارهایی كه بالا می ایستند

اگر شما دارای كمر باریكی هستید (پاهای بلند اما كمر كوچكی دارید) از شلوارهای جین و ارتشی استفاده كنید كه جیب آن در جلو قرار داشته باشد و نه در طرفین. یك حقه دیگری كه در این جا می توانید به كار ببرید این است كه شلواری خریداری كنید كه بزرگتر از سایز شما باشد. این كار باعث می شود كه اندام شما پرتر جلوه كند، همچنین قد شلوار نیز بلند تر شده و پاهای شما را ناقص جلوه نمی دهد.

تی شرت هایی كه خیلی بلند و یا كوتاه هستند
اگر تی شرت شما خیلی بلند است نباید آنرا هیچ گاه داخل شلوار خود كنید. بر روی این مطلب تاكید داریم. تی شرت باید كمی پایین تر از ناف شما قرار گیرید. هر چیزی كه از این مقدار پایین تر باشد بلند است و اگر بالاتر بایستد برایتان كوتاه است. باید ماركی را پیدا كنید كه سایز هایش متناسب با اندام شما باشد.

تی شرت های "شلوغ"
از تی شرت های تك رنگ استفاده كنید و از پوشیدن لباس های پر زرق و برق، دارای لگو و كلمات ناپسند به شدت پرهیز كنید. تی شرت های ساده خیلی راحت تر با پلوور و ژاكتهای مختلف ست می شوند.


لباس های چروك
چاره كار شما بسیار ساده است: باید یك اتو و میز آنرا خریداری كنید. اما اگر در حال مسافرت هستید می توانید بر روی محل چروكیدگی كمی آب بریزید و سپس سشوار را بر روی آن بگیرید و با دست محل مورد نظر را صاف كنید. با این كار لباس شما از آن چروكیدگی در می آید. علاوه بر این من آقایونی را دیدیم كه این كار را به راحتی در دستشویی های عمومی با دست خشك كن ها انجام می دهند! شاید كار خوبی نباشد اما جواب می دهد.


كراواتی كه درست بسته نشده
كراوات باید تا روی سگك كمربند شما پایین بیاید و بر روی گره آن نیز باید یك فرو رفتگی محسوسی دیده شود. برای اینكه شاهد این فرورفتگی باشید باید زمانیكه در حال بستن گره كراوات هستید انگشت اشاره خود را در زیر ان قرار دهید و قبل از محكم كردن گره انگشت خود را از زیر آن به آرامی در بیاورید.

صندل با جوراب

 برای مبتدی ها بهتر است كه اصلا فكر جوراب پوشیدن را از سر بیرون كنند. اما اگر پوشیدن جوراب اجباری است پیشنهاد می كنیم از جوراب هایی استفاده كنید كه اندازه آنها فقط تا قوزك پا است و آنها را با اسنیكرهای نخی و یا كفش های پارچه ای ست كنید.

زمان اصلاح صورت نقطه ای را جا بگذارید
بعد از اصلاح كردن از ژل پاك كننده استفاده كنید تا بتوانید تمام پوست صورت خود را ببینید. همچنین می توانید یك آینه دستی تهیه كنید تا صورت خود را از نزدیك تر ببینید و اگر جایی اصلاح نكرده باقی مانده بود آنرا راحت تر پیدا كنید.


موهای وسط ابرو
یكبار در هفته موهای وسط ابروهای خود را بردارید یا آنها را شیو كنید. البته می توانید به سراغ لیزر بروید تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوید. با یك یا دو جلسه میتوانید تمام آنها را از بین ببرید.


خطاهای طرز پوشش

با نگاه اول شاید این موارد لیست بلند بالایی برای انجام دادن به نظر برسند. اما با این دید به آن نگاه كنید: به ازای هر یك موردی كه به خاطر می سپارید، شما خود را از اینكه قربانی مدهای ناامید كننده شوید، دورتر منگه می دارید.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:4



باید زنی داشته باشیم که...(طنز)

8 تير 1389

 

 

باید زنی داشته باشید که...

 

باید زنی داشته باشید که وقتی مرد غریبه ای می بیند همه ضعف هایتان را جلو چشمانتان نیاورد

باید زنی داشته باشید که وقتی از صرفه جویی صحب می کنید شما را خسیس خطاب نکند

باید زنی داشته باشید که اگر با او به خیابان رفتید کمیته دستگیرتان نکند

باید زنی داشته باشید که وقتی سرکارید هی بهانه نگیره که برگرد خونه کارت دارم

باید زنی داشته باشید که با خیال راحت او را تنها بگذارید

باید زنی داشته باشید که در کارهای خانه کمک کند، خوب آشپزی کند، گردگیری کند

باید زنی داشته باشید که سرگرمتان کند، شما را بخنداند، باعث فراموشی غصه شود

باید زنی داشته باشید که بتوانید به او اطمینان کنید و مطمئن باشید هیچوقت به شما دروغ نمیگوید

باید زنی داشته باشید که اگر موبایل تان زنگ زد نپرد برای تحقیق اینکه چه کسی پشت خط است تلفن را جواب دهد

باید زنی داشته باشید که اگر خواستید با دوستان تان به مهمانی مجردی بروید همه جا جار نزد که آی همسرم اینطوری اونطوری است

باید زنی داشته باشید که اگر اختلافی بین تان پیش آمد مهریه مهریه نکند

باید زنی داشته باشید که حس زن دوست بودن شما را درک کند

باید زنی داشته باشید که همش مشغول مقایسه کردن افراد با یکدیگر نباشد

باید زنی داشته باشید که سریع اختلافات را فراموش کند

باید زنی داشته باشید که با کوچک ترین خبر تخطی ای از شما قبل از روشن شدن ماجرا موضع گیری نکند

باید زنی داشته باشید که چشمش بدنبال داشته ها و نداشته های همسایه، فامیل و دوستان نباشد

باید زنی داشته باشید که حداقل قدرتان را اندازه پول تان بداند

باید زنی داشته باشید که اگر شما حوصله مهمانی یا رفتن به مراسمی را نداشتید به شما گیر سه پیچ ندهد

باید زنی داشته باشید که سر هر ماه نخواد سرویس طلاش رو عوض کنه

باید زنی داشته باشید که با زبان طعنه که باعث کدورت می شود با دیگران صحبت نکند

باید زنی داشته باشید که در کنارش به آرامش برسید و از بودن با او لذت ببرید

باید زنی داشته باشید که اگر موقعی که تلفن زد دستشویی بودید و نتوانستید تلفن را جواب دهید حرف تان را باور کند

و اما مهم ترین شرط:


باید زنی داشته باشید که هیچ وقت نخواهد از وجود دیگر همسران تان (چه دائم چه موقت) با خبر شود

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:57



سخنها و ضرب المثلهایی در مورد ازدواج

6 تير 1389

 

 

»سخنان ارزشمند در مورد ازدواج«

 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

 

هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت كن تا با چشم هایت. (ضرب المثل آلمانی)

 مردی كه به خاطر”پول” زن می گیرد، به نوكری می رود. (ضرب المثل فرانسوی)

 لیاقت داماد، به قدرت بازوی اوست. (ضرب المثل چینی)

 زن عاقل با داماد ”بی پول” خوب می سازد. (ضرب المثل انگلیسی)

 زن و شوهر اگر یكدیگر را بخواهند در كلبه ی خرابه هم زندگی می كنند. (ضرب المثل آلمانی)

 شوهر ”مغز” خانه است و زن ”قلب” آن. (سیریوس)

 دختر عاقل، جوان فقیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد. (ضرب المثل ایتالیایی)

 در موقع خرید پارچه حاشیه آن را خوب نگاه كن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقیق كن. (ضرب المثل آذربایجانی )

 برا ی یافتن زن می ارزد كه یك كفش بیشتر پاره كنی. (ضرب المثل چینی)

 تاك را از خاك خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب كن. (ضرب المثل چینی)

 اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شكمش را در دست بگیر. (ضرب المثل اسپانیایی)

اگر زنی خواست كه تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج كن اما پولت را از او دور نگه دار. (ضرب المثل تركی)

 ازدواج مثل یك هندوانه است كه گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. (ضرب المثل اسپانیایی)

14. ازدواج، زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است. (ضرب المثل فرانسوی)

 ازدواج كردن و ازدواج نكردن هر دو موجب پشیمانی است. (سقراط)

 ازدواج مثل اجرای یك نقشه جنگی است كه اگر در آن فقط یك اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممكن خواهد بود. (بورنز)

 ازدواجی كه به خاطر پول صورت گیرد، برای پول هم از بین می رود. (رولاند)

 ازدواج همیشه به عشق پایان داده است. (ناپلئون)

با زنی ازدواج كنید كه اگر ”مرد” بود، بهترین دوست شما می شد. (بردون)

 مردانی كه می كوشند زن ها را درك كنند، فقط موفق می شوند با آنها ازدواج كنند. (بن بیكر)

 ازدواج بیشتر از رفتن به جنگ”شجاعت”می خواهد. (كریستین)

 با قرض اگر داماد شدی با خنده خداحافظی كن. (ضرب المثل آلمانی)

 هیچ زنی در راه رضای خدا با مرد ازدواج نمی كند. (ضرب المثل اسكاتلندی)

من تنها با مردی ازدواج می كنم كه عتیقه شناس باشد تا هر چه پیرتر شدم، برای او عزیزتر باشم. (آگاتا كریستی)

 هر چه متأهلان بیشتر شوند، جنایت ها كمتر خواهد شد. (ولتر)

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:55



4 اشتباه بزرگ دختران مجرد(آموزنده و جالب)

4 تير 1389

 

 

 

4اشتباه بزرگ دختر خانم های مجرد


 

اخیرا فیلمی تماشا می کردم که در آن جنیفر لوپز نقش دختر خانمی مجرد و موفق را ایفا می کرد. اما او در آستانه 40 سالگی به ناگاه متوجه می شود مسیر زندگی شخصی و شغلی اش آنگونه که می خواسته نبوده است ؛ پس تصمیم می گیرد زندگی اش را تغییر بدهد. در زندگی جنیفر هیچ مردی وجود ندارد ، اما او تصمیم می گیرد در اولین فرصت ازدواج کند. در همین دوران او با مردی اشنا می شود و ....باقی داستان را خودتان حدس بزنید.

بعد از اینکه فیلم را تماشا کردم متوجه این نکته شدم که جنیفر در طول زندگی مجردی اش و مواجه با افرادی که در اطرافش بودند خطاهای بسیاری را مرتکب می شد.همانگونه که بسیاری از دختر خانم های مجرد اینکار را می کنند:

خطای شماره 1 : آنها اجازه می دهند کار زیاد ، طراوت و شادابی شان را از بین ببرد


دختر خانم جذاب ، موفق و شادابی را در نظر بگیرید که بخاطر کار زیاد و خسته کننده ، دچار خستگی و فرسودگی زودتر از موعد می شود. حالا فرض کنید در این دوران این دختر خانم با فرد خوش قیافه ، تحصیل کرده و موجهی آشنا شود ، اما بدلیل کار زیاد فکر تشکیل خانواده و ازدواج را از خود دور می کند. اما من به عنوان یک مشاور به شما می گویم این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که دختر خانم های مجرد انجام می دهند.

این خانم ها برای اینکه رد کردن درخواست های ازدواج شان را برای خود و دیگران معقول نشان می دهند سعی می کنند در فرد مورد نظر عیب و ایرادی پیدا کنند ، بدون اینکه به آن فرد شانس و فرصتی برای ابراز وجود بدهند. بعد از این کار، خود را بیشتر از قبل در کار غرق می کنند تا نسبت به موقعیت های پیش آمده شان دچار وسوسه نشوند.

اشتباه شماره 2 : آنها فکر می کنند برای ازدواج کردن هیچ وقت دیر نیست


در فیلم مورد بحث ، جنیفر فکر می کرد همیشه برای عاشق شدن ، ازدواج و بچه دار شدن وقت دارد. اما اشتباه می کرد. این اشتباهی است که خیلی از دختر خانم های مجرد انجام می دهند. در صورتیکه شاید تنها یک فرصت برای ازدواج درست ، عاشق شدن و ... وجود داشته باشد.

اینکه خیلی از خانم ها تشکیل خانواده را به دوران 30سالگی یا 40 سالگی شان موکول می کنند خطای بزرگی است. اما اگر شما واقعا خواستار داشتن خانواده ای از آن خودتان هستید ، نباید زیاد آن را به تاخیر بیندازید. برای اینکه شما باید صبر و حوصله کافی برای تعامل داشتن با همسر و فرزندان تان داشته باشید و اگر این امر را به دوران 30 سالگی تان به بعد موکول کنید دیگر حال و حوصله زمان جوانی تان را نخواهید داشت.

اشتباه شماره 3 : آنها مردان خوب را نادیده می گیرند


این موقعیت را بارها و بارها به چشم خود دیده ام ، خانم ها فکر می کنند دیگر هیچ مرد خوبی وجود ندارد . اما واقعیت اینجاست که مردان خوب همه جا وجود دارند. شاید آنها به چشم شما زیاد جذاب و معقول به نظر نمی رسند. اما سعی کنید به آن فرد مورد نظر فرصتی بدهید تا خودش را به شما نشان دهد.

شاید این کار در حد یک حرکت کوچک مودبانه مانند باز کردن در برای شما باشد ، اما شما این فرصت را به وی بدهید. ذهن تان را از بدبینی و منفی نگری آزاد کنید. در اینصورت شما فرد مورد نظر و ایده آل خود را به طرف خود جذب خواهید کرد.

اشتباه شماره 4 : آنها به آسانی فرصت ها را از دست می دهند


بارها و بارها ، دیده ام که دختر خانم مجردی خواستار آشنایی با یک جوان سالم و معقولی شده است. اما همینکه این فرد برای آشنایی پا پیش می گذارد ، این دختر خانم راه دیگری را انتخاب می کند. البته این رفتار کاملا طبیعی است. احتمالا این دختر خانم در آشنایی های قبلی اش موقعیت هایی سرشار از ناامیدی ،‌رنج و ناراحتی را تجربه کرده است و در موقعیت جدید نیز مانند گذشته فکر می کند.

به هر حال ، اگر این دختر خانم بخواهد نتیجه ای متفاوت از این رابطه بدست بیاورد ، باید طرز فکر خود را تغییر دهد. شاید این کار در ابتدا سخت و ناممکن به نظر برسد اما مطمئن باشید موفق می شوید. اگر از داشتن این رابطه سالم احساس راحتی نکنید آن را از دست خواهید داد. پس سعی کنید از داشتن چنین رابطه خوب و سالمی لذت برده و احساس راحتی کنید.

زمانیکه عشق را احساس کردید و نقش عشق را در زندگی شخصی و کاری تان را به چشم دیدید متوجه می شوید که در گذشته چقدر به خود ظلم می کردید. اگر انتظار دارید رابطه ای سرشار از تفاهم و عاشقانه داشته باشید پس باید طرز فکر خود را تغییر دهید. ابتدا اهداف ، انتظارات و باورهای خود را تغییر دهید و سپس از نتیجه تغییراتی که در ذهن تان بوجود آورده اید لذت ببرید.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:46



10کشو امن دنیا(جالبه!!)

1 تير 1389

 

 

10 کشور امن دنیا!!

 

در دنیای امروز ما که همواره آبستن حوادث متعدد است هنوز کشورهایی وجود دارند که در آن امنیت مثال زدنی است آنچه در ادامه می‌خوانید خصوصیات و ویژگی‌هایی 10 کشوری است که به انتخاب گردشگران و کارشناسان ایمن‌ترین کشورهای جهان شناخته شده‌اند.
قبرس
قبرس، سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه از جمله کشورهایی است که سلامت و ایمنی افراد در آن تضمین شده است. برخلاف کشمکش‌های میان این کشور و ترکیه که منجر به تقسیم‌شدن آن به دو قسمت شمالی و جنوبی شد، قبرس همچنان یکی از ایمن‌ترین مقصدهای گردشگری اروپا محسوب می‌شود. نرخ جرم و جنایت در این کشور در حد بسیار ناچیزی است به نحوی که می‌توان درب‌های خانه‌ها را در شب‌ها قفل نکرد!

دانمارک
دانمارک نیز از دیگر کشورهای شمالی اروپا است که در فهرست ایمن‌ترین کشورهای جهان قرار گرفته است. بر اساس برخی نظرسنجی‌ها، یکی از مهم‌ترین معیارهای تشخیص ایمن یا سالم بودن کم بودن یک کشور نرخ‌خودکشی‌های آن است که در دانمارک 0.88 درصد در هر 100 هزار نفر است.
آمار جیب‌بری نیز در این کشور بسیار محدود گزارش شده است. هیچگونه خطری از جانب حمله حیوانات وحشی و حتی بلایای طبیعی انسان را تهدید نمی‌کند. از جمله دانمارک، مناسب‌ترین کشور برای دوچرخه‌سواری است به نحوی که هیچ‌کس اقدام به سرقت دوچرخه شما حتی در زمان رها کردن آن برای انجام امور شخصی نمی‌کند.

ایسلند
ایسلند را به دلیل چشمه‌های آب گرم و طبیعت بکر آن می‌شناسند. اگر چه این روزها با فوران‌های آتشفشانی خود، خون به دل اروپاییان کرده است. این کشور تنها یک شهر مهم و پرجاذبه دارد و از اینرو باب طبع گردشگرانی است که آنچنان‌تمایل به دیدن مناطق پرجمعیت و شلوغ ندارند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد در ایسلند صفر بودن آمار قتل و جنایت آن است و از اینرو این کشور را به ایمن‌ترین کشور جهان تبدیل کرده است.
در سرتاسر این کشور تنها 700 افسر پلیس وجود دارد که حتی اسلحه هم حمل نمی‌کنند. 130 زندانی در ایسلند به سر می‌برند که آن‌ها هم در ایام تعطیل مرخصی می‌گیرند. در هر صورت می‌توان ایسلند را جزء کم‌خطرترین مقصدهای گردشگری جهان برشمرد.

ایرلند جنوبی
این جزیره همیشه سبز از فرهنگی غنی‌برخوردار بوده و در رده کشورهای امن جهان به شمار می‌رود.32/0 درصد از هر 100 هزار نفر در این کشور دست به خودکشی می‌زنند و از اینرو کم‌ترین آمار خودکشی اروپا را به خود اختصاص داده‌اند. آمار و ارقام حاکی از آن است که پایتخت این کشور دوبلین در مقایسه با شهرهای مهمی‌در ژاپن، استرالیا یا کانادا،‌کم‌خطرتر است.

ژاپن
در بین ساکنان کشورهای غربی،‌افراد زیادی وجود دارند که امیدوارند آخرین لحظات عمر خود را در فوجیسان، کوه مقدس ژاپن به پایان برسانند. شمار خودکشی در ژاپن 44/0 درصد از هر 100 هزار نفر است که در این موضوع با سنگاپور برابری کرده و تبدیل به یکی از ایمن‌ترین کشورهای آسیا شده است.
اگر چه جرم و جنایت در این کشور دیده می‌شود اما در مقایسه با دیگر کشورهای آسیایی مجاور آن، این کشور در زمره ایمن‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. امنیت شهرهای ژاپن به حدی است که حتی اگر کیف پول را در مکانی جا گذاشته و پس از مدتی به سراغ آن بیایید، در همان مکان موفق به پیدا کردن گمشده خود خواهید شد!!

لوکزامبورگ
طبق نظر کارشناسی برخی سایت‌های مسافرتی، لوکزامبورگ نیز در رده‌های ایمن‌ترین‌های جهان قرار گرفته است. حتی زمانی که این کشور شهری 500 هزار نفره بود ساکنان آن در نزد دیگر ملت‌ها،‌مردمانی شاد و راضی به شمار می‌آمدند. شاخصی که با توجه به اقتصاد شکوفا و درآمد ناخالص ملی آن هیچ‌جای شگفتی و ناباوری را باقی نگذاشته است.

نیوزلند
مناظر زیبا، کوهستان‌های دیدنی و سواحل و دریاچه‌های شنی، نیوزلند را به رویای گردشگران تبدیل کرده است. نبود هیچگونه اغتشاشات سیاسی، اقتصادی پایدار و گوشه‌نشینی، نیوزلند را به یکی از کشورهای امن جهان تبدیل کرده است. آمار خودکشی در این کشور دو درصد بوده و جرم در آن تقریباً ناشناخته است. مار و هیچگونه حشره موزی دیگری را نیز نمی‌توان در این کشور پیدا کرد. از دیگر ویژگی‌های این کشور آن است که هیچگونه حمله کوسه در سواحل آن ثبت نشده و علاوه بر آن هیچگونه بلایای طبیعی در این کشور رخ نداده است.

نروژ
نروژ از جمله کشورهای منطقه اسکاندیناوی است که به خاطر شب‌های روشن آن شهرت دارد. نرخ خودکشی در این کشور در حداقل ممکن است و از اینرو به یکی از امن‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده است. نروژ از معدود کشورهای اروپایی است که هیچگونه اغتشاش سیاسی، جنگ و یا حتی بلای طبیعی در آن دیده نمی‌شود.
تنها نکته قابل بحث در خصوص این کشور در میان دیگر کشورهای منطقه اسکاندیناوی گران‌بودن خدمات گردشگری آن در مقایسه با دیگر کشورها است.

سنگاپور
سنگاپور یکی از پر بیننده‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود، که به لطف برخوردار بودن از فرهنگ‌های مختلف چینی، مالای، هندی، عربی و غربی، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. علاوه بر آن سنگاپور از جمله کشورهای منحصر به فردی محسوب می‌شود که علی رغم برخوردار بودن از فرهنگ‌های گوناگون هیچ‌گونه درگیری و کشمکش بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
نرخ خودکشی در این کشور از هر 100 هزار نفر 33/0 درصد است که در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار ناچیز است. و از اینرو به یکی از امن‌ترین مقصدهای گردشگری جهان تبدیل شده است.

سوئیس
سوئیس کشور ساعت‌های مجلل، بانک‌های معروف، قطارها و کوهستان‌های سفید‌پوش نه تنها به خاطر اسکی‌بازها و کوهنوردانش بلکه به دلیل امن بودن، از شهرت بالایی برخوردار است. بر اساس آمارهای ارائه شده شهرهای ژنو، برن و زونیخ با ثبت 2/2 خودکشی در هر 100 هزار نفر از جمله شهرهای امن جهان محسوب می‌شوند.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:16



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com